فرهنگ لغت زبان سوئدي به فارسي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(فرهنگ لغت زبان سوئدي به فارسي) - دانلود

فرهنگ لغت زبان سوئدي به فارسي

فرهنگ لغت زبان سوئد به فارس لغات سوئدی مکتب خونه الفبای سوئدی از سیستم نوشتاری زبان لاتین مشتق شده و شامل ۲۹ حرف است در میان این حروف، ۲۰ حرف صامت داریم و ۹ حرف مصوت حروف مصوت در تلفظ سوئدی بخش چالشانگیززبان سوئدی یاد بگیرید فارس زبان سوئدی یاد بگیرید صفحاتی برای کسانی که مایل به یادگیری زبان سوئدی هستند در اینجا شما لینک های فرهنگ لغت های جمع آوری شده را مییابیدترجمه سوئدی به فارسی و بالعکس با بالاترین کیفیت ترجمهزبانسوئدی نگاهی کوتاه به زبان سوئدی زبان سوئدی، زبان مشترک میان دو کشور فنلاند و سوئد است زبان سوئدی شباهتهای بسیاری با دیگرفرهنگ لغت سوئدی فارسی در می توانید ترجمه هایی از سوئدی به فارسی را از منابع مختلف پیدا کنید ترجمهها از رایجترین به کمتر محبوبتر دستهبندی شدهاند ما تمام تلاش خود را میترجمه سوئدی به فارسی و فارسی به سوئدی شبکه مترجمین ایران ترجمهسوئدیهیچ تعامل ثمربخشی صورت نمیگیرد، مگر با ارائه ترجمهای دقیق و باکیفیت تیم ترجمه سوئدی ترنسنت متشکل از مترجمان زبدهای است که مسلط به زبان سوئدی هستند و تمامی لغات پراستفاده زبان سوئدی مترجم لغات سوئدی به فارسی متا دیکشنری آنلاین زبان سوئدیاولین مترجم لغات سوئدی به فارسی و فارسی به سوئدی در همچنین اردت مترادف ها فرهنگ لغت سوئد به فارس فرهنگ لغت سوئد به فارس فرهنگ لغت سوئد به فارس ترجمه سوئدی به فارسی و فارسی به سوئدی شبکه مترجمین ایران ترجمهسوئدیهیچ تعامل ثمربخشی صورت نمیگیرد،واژههای فارسی در زبان سوئدی تبیان ادبیات نقد و بررسی ادبی اصل این واژه در فارسی، باوه است که به معنی کودک بوده و در گویش استان مرکزی، آن را ببه گویند و در انگلیسی به همین صورت سوئدی موجود است

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting