فروش برایات تریسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(فروش برایات تریسی) - دانلود

فروش برایات تریسی

فروش برایات تریسی کتاب فروش موفق برایان تریسی اپوکسی کار کتاب آموزش رزین اپوکسینویسنده برایان تریسی مترجم ژان بقوسیان، بنفشه عطرسائی فرمت کتاب رقعی در ۱۲۸ صفحه فرمت صوت دانلودی انتشارات کلید آموزش شابک ۹۷۸۶۰۰خرید و قیمت روانشناسی فروش برایان تریسی ترب فرهنگی و آموزشی کتاب و مجلاتروانشناسی فروش برایان تریسی خرید از جویا بوک ۱۶۰٫۰۰۰ تومان ارزانترین فروشندهها جویا بوک تهران ۴۶ ۵ سال در ترب گزارشدانلود و خرید کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی طاقچه مدیریت و کسب و کار هدف برایان تریسی در کتاب روانشناسی فروش این است که نقطهنظرها، راهکارها و شیوههایی در اختیارتان قرار بدهد تا به کمک آنها فروش خود را سریعتر و راحتتر از هر برایات برایاتخلاصه کتاب روانشناسی فروش اثر برایان تریسی همیار آکادمی معرفی و خلاصه کتاببرایان تریسی یکی از فعالترین، داناترین و تواناترین نویسندگان حوزه رشد و توسعه فردی، مدیریت، فروش و کسب و کار است و تاکنون کتابهای زیادی از او در ایران چاپ وکتاب صوتی روانشناسی فروش برایان تریسینابغه فروش شوید برایان تریسی در این کتاب به شما یاد می دهد که راهکار برخورد با مشتری ها را بیاموزیداین راهکارها می تواند فرهنگ برخورد با مخاطب را در شما برایات برایاتتکنیکهای برایان تریسی برای ارتباط با مشتری و نحوه فروش ثروت کسب و کار برایان تریسی یکی از نویسندگان و سخنرانان بزرگ در حوزه کسبوکار و قروت میباشد که در کتاب روانشناسی فروش چند نکته درباره ارتباط با مشتریآشنایی با روانشناسی فروش خلاصه کتاب برایان تریسی خوب شما باشین، کدوم رو انتخاب میکنین تحقیقات نشون داده درصد مشتریها ، مغازه دوم رو انتخاب میکنن به این میگن روانشناسی فروش یعنی اگه ۳ راز فروش موفق از نگاه برایان تریسی ۳رازفروشموفقازنگا حدود یک ماه پیش و در سال ۲۰۱۵ برایان تریسی کتاب جدیدی نوشته است که نامش فروش موفق است البته او تا به حال چندین کتاب کاربردی برای برایات برایاتکتاب مدیریت فروش برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه داغی کاربینان کتابمدیریتفروشبرای افزایش فروش، کاری مهمتر از آموزش دادن به مدیران فروش نیست تا بتوانند کارشان را موثرتر انجام بدهند کتاب مدیریت فروش برایان تریسی یکی از کتابهای جدید وی در برایات برایات

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting