مدیریت برایات تریسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(مدیریت برایات تریسی) - دانلود

مدیریت برایات تریسی

مدیریت برایات تریسی کتاب صوتی مدیریت بحران اثر برایان تریسی آموزش فن بیان کتابکتاب مدیریت بحران تریسی به عنوان یک راهنمای جامع و کامل برای مدیران و افرادی که در زمینهی مدیریت بحران فعالیت دارند، شناخته شده است از رویکردها و برایات برایاتتکنیک مدیریت زمان از زبان برایان تریسی صفحه اصلی موفقیتبه تعویق انداختن کار نه تنها دزد زمان است بلکه دزد زندگی است شما باید عادت مدیریت زمان را برای انجام سریع کارها ایجاد کنید به عنوان یک قاعده کلی، کارهای کوچکمعرفی و خلاصه کتاب مدیریت بحران برایان تریسی ذهن برتر مقالات خلاصه کاربردی کتاب ها برایان تریسی در کتاب معروف خود به نام مدیریت بحران به این مسائل پرداخته و شما را برای رویارویی با بحران ها و افزایش اعتماد به نفس و مهارت هایمدیریت زمان از دیدگاه برایان تریسی مورد از توصیه های او پارسان این قانون مخصوص افرادیست که در ابتدای روز سردرگم هستند که از کجا شروع کنند بر اساس قانون ۹۰۱۰ برایان تریسی، شما ۱۰ از زمان ابتدای روزتان را صرف برنامه ریزی برایات برایاتبرایان تریسی تکنیک مدیریت زمان آپارات ویدیوهای مشابه میزیتو، راه حل کاهش مشکلات کاری و افزایش بهره وری میزیتو هزار بازدید ماه پیش برایان تریسیمدیریت زمان برایات برایات توصیه برایان تریسی برای مدیریت زمان بهتر که لازم دارید بدانید توصیهمدیریتزمانبرایانتری مدیریت زمان، بسیار بسیار مهم است مخصوصا اگر آموزه های مدیریت زمان برایان تریسی را هم بلد باشید بعضی ها فکر می کنند که با مدیریت زمان، دست خلاصه کتاب صوتی مدیریت زمان از برایان تریسی زمان، گنجینهای گرانبها که به ما تعلق دارد، باید هوشمندانه از آن استفاده کنیم در این خلاصه کتاب صوتی شگفتانگیز از برایان تریسی، با برایات برایاتمدیریت زمان برایان تریسی دوره ای کاربردی برای افزایش بهره وری آموزشی در دوره مدیریت زمان برایان تریسی، اشتباهات رایج در مدیریت زمان را یاد بگیرید به جای ایجاد لیست های بی پایان برای انجام کار ، کمی وقت بگذاریدزندگی برایان تریسی از زبان برایان تریسی پورتال سامان زندگیبرایانتریدر آن زمان بیست و پنج سال داشتم در طی سالها در بیست و دو حرفه مختلف کار کردم چندین شرکت را تاسیس و راه اندازی کردم و از یک دانشگاه معتبر در رشته مدیریت

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting