نویسنده هزار و یک شب

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(نویسنده هزار و یک شب) - دانلود

نویسنده هزار و یک شب

نویسنده هزار و یک شب هزار و یک شب ادبیات کهن نشر پیدایش فهرست آثارگلچینی از قصههای هزار و یک شب که شکوه قاسمنیا و نرگس آبیار بازنویسی کرده اند این کتاب از مجموعه ادبیات کهن نوجوان منتشر شده استخرید هزار و یک شب براساس نسخهی بولاق جلدی انتشارات نیلوفر فروشگاهکتاب هزار و یک شب را محمدرضا مرعشیپور براساس نسخهی بولاق ترجمه کرده است این اثر نویسندهی مشخصی ندارد و در دو جلد چاپ شده استانتشارات ارجمند نام کتاب هزار و یک شب نویسنده عبداللطیف طوجی نام کتاب هزار و یک شب نویسنده عبداللطیف طوجی جلد دو جلد تعداد صفحه ها ۸۸۸ و ۱۰۲۴ پیشینه داستانهای هزار و یک شب به هندوستان پیش ازهزار و یک شب جلد یکم کتاب گویا هزار و یک شب جلد یکم نویسنده سمیرا عباسی شکوهی کارگردان میکائیل شهرستانی قالب نمایشی دستهبندی رمان و داستاننثر روان هزار و یک شب جلدی فروشگاه کتاب نظاره نثرروانهزارویکشبجلدی کتاب نثر روان هزار و یک شب جلدی اثر عبداللطیف طسوجی برگردان به نثر روان نرگس ابوالحسنی انتشارات نوید ظهور اکثر ماجراهای آن در بغداد و ایران میگذردخرید و قیمت کتاب هزار و یک شببه نثر روان نویسنده عبداللطیف کتاب هزار و یک شببه نثر روان نویسنده عبداللطیف طسوجی به کوشش زهره شیشه چی وزن خالص گرم ابعاد مقالات مرتبط با هزار و یک شب هزارویکشبکلیدواژه هزار و یک شب مقاله بررسی و تحلیل کارکرد بزمها در داستانهای هزار و یک شب و سمک عیار از دید جامعهپذیری تحلیل جامعهشناختی هزار و یک شبحکایت های هزار و ک شب قسمت یکم مترجم عبداللطیف تسوجی تبریزی حکایت های هزار و ک شب قسمت یکم مترجم عبداللطیف تسوجی تبریزی گویش ح پرهام ادیت وفنی گ جاسمی و ح عزت نژاد کانال ما در تلگرام خرید داستان های هزار و یک شب عبداللیف طسوجی انتشارات پیام عدالت شعر و ادبیات شرق شناسان اتفاق نظر دارند که کتاب داستان های هزار و یک شب پیام عدالت خلق شده توسط یک نویسنده نیست و اثری جمعی محسوب می شود که طی چندین قرن خلق شده و شکل گرفتههزار و یک شب دانشگاه علوم انسانی است گفتوگو با قادر عبدالله نسیم روشنایی شاهکار ادبی هزار و یک شب به قلم قادر عبدالله به زبان هلندی منتشر شده است کتابی که به گفته این نویسنده آینه تجربه، اندوه،

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting