قیمت کتاب هزار و یک شب

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(قیمت کتاب هزار و یک شب) - دانلود

قیمت کتاب هزار و یک شب

قیمت کتاب هزار و یک شب معرفی و دانلود کتاب هزار و یک شب دفتر اول عبداللطیف طسوجی داستان و رمان داستان و رمان ایرانی کتاب هزار و یک شب دفتر اول که عبداللطیف طسوجی آن را به فارسی برگردانده، مجموعهایست از داستانها و افسانههای قدیمی از فرهنگهای عربی، ایرانی و هندی راوی هرخرید کتاب هزار و یک شب با قیمت مناسب کتابانه کتابهزارویککتاب هزار و یک شب مجموعهای از داستانهای افسانهای قرون وسطایی است که بانویی به نام شهرزاد برای به تاخیر انداختن مرگش، برای شهریار پادشاه شکاک ایرانی نقلدانلود و خرید کتاب هزار و یک شب جلد اول ترجمه عبداللطیف طسوجی ادبیات داستان تاریخی با کد تخفیف اولین کتاب الکترونیکی یا صوتیات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن طاقچهادبیاتداستان تاریخیکتاب هزار و یک شبخرید کتاب هزار و یک شب جلدی اثر عبداللطیف طسوجی با تخفیف کتابهزارویکشبجلدی هزار و یک شب جلدی ناشر انتشارات نگاه موضوع سایر موضوعاتنثر کهن فارسی تعداد صفحات صفحه شابک جلد نرمهزار و یک شب انتشارات نگاه ادبیات متون کهنهزار و یکشب، قمری، طهران، رحلی، خط نستعلیق، سنگی، سطر در هر صفحه در آغاز جلد دوم آن آمده است اتمام جلد اول من کتاب الفلیله، شروع، فی جلد الثانی،خرید هزار و یک شب براساس نسخهی بولاق جلدی انتشارات نیلوفر فروشگاههزار و یک شب مجموعهداستانهایی تودرتو است که از زبان شهرزاد برای شاه شهریار روایت میشوند این کتاب شامل پنجاهودو داستان بلند است که درونشان چندین داستانمعرفی و دانلود کتاب صوتی هزار و یک شب صد شب ششم کتابراه کتاب صوتی داستان و رمان ایرانی کتاب صوتی هزار و یک شب صد شب ششم اثری با گردآوری و ترجمهی عبداللطیف طسوجی است در این کتاب، داستانها و افسانههایی آموزنده و شیرین گنجانده شده است و قصههایدانلود و خرید کتاب هزار و یک شب جلد اثر عبداللطیف طسوجی تبریزی داستان و رمان داستان و رمان فارسی عاشقانه معرفی، خرید و دانلود کتاب هزار و یک شب جلد چنین گویند که ملکی از ملوک آل سامان، سلطان جزایر هند و چین بود و دو پسر دلیر و دانشمند داشت یکی را شهرباز وکتاب هزار و یکشبنشر مرکزخرید و معرفی کتابهزارویکشبناشر هزار و یک شب الف لیله و لیله کتابی است پیوندی و چند رگه هیبرید، که ریش اصلی آن در کتاب هزار افسان فارسی و نیز داستانهای هندی بوده است پس از انتقال اینهزار و یک شب ادبیات کهن نشر پیدایش فهرست آثارگلچینی از قصههای هزار و یک شب که شکوه قاسمنیا و نرگس آبیار بازنویسی کرده اند این کتاب از مجموعه ادبیات کهن نوجوان منتشر شده است

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting