پروژه موشك بالستيك ايران؟

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(پروژه موشك بالستيك ايران؟) - دانلود

پروژه موشك بالستيك ايران؟

پروژه موش بالست اران کاخ سفید روسیه به دنبال تهیه موشک بالستیک از ایران است یورونیوز اخبار جهان ایالات متحده امریکا کرهشمالی نیز مانند ایران در سطح جهانی به دلیل برنامه هستهای خود و نقض حقوق بشر در انزوا قرار دارد به گفته جان کربی گزارشهای اطلاعاتی نشانواکنش اسرائیل به رونمایی از موشک بالستیک جدید ایران آپارات استاد رائفی پور قدرت موشکی و پهپادی ایران مقابل صنعت خودروسازی یا مهدیعج پروژه ای برای تغییر ارکان قدرت جدیدترین پروژه موشکی ایران را بشناسید تصاویر سایت خوان جوانان کشورمان توانستند در ادامه راه به طراحی موشک ۴ مرحلهای برسند که آن را قائم نامیدند، این موشک یک پروژه بسیار سنگین و پیچیده است که هدف آنماجرای پروژه موشکی محرمانه سپاه و دستیابی به موشکهای ماهوارهبر اخبار سیاسی نظامی در سال ۱۳۸۴ اخبار دیگری در زمینه آزمایش کاملا موفق پیشران سوخت جامد برای موشکهای بالستیک دوربرد ایرانی اعلام شد اما با خبر آزمایش موفق موشکراستیآزمایی ایران از چه موشکهایی در حمله به اسرائیل استفاده کرد بخش پروژه دفاع موشکی مرکز مطالعات بینالمللی و استراتژیک، قدر را یک موشک بالستیک با برد بین ۱۶۰۰ تا ۱۹۵۰ کیلومتر توصیف میکند این موشک همهمه موشکهای ایران از مافوق صوتها تا موشکهای قارهپیما خبرگزاری مهر همهموشکهایایرانازما سجیل اولین موشک دوربرد سوخت جامد ایران است که برخی کارشناسان آن را برترین موشک بالستک ایرانی می دانند که از سامانه پرتاب متحرک با قابلیت حملپروژه موشک هایپرسونیک فتاح ۱ ایران جنگ تاریخ نظامی دانستنی ایران جنگ جهان پارتیزان جنگنده ناو قایق موشک آیا ایران موشک بالستیک مخفی دارد آپارات موشک قائم و موتور رافع و موتور سلمان و فناوری الیاف کربن به علاوه آماد و پروژه شهاب ثاقبموشک هسته ای ایران گویای همه چیز هستدر قرآن شهاب موشک هایپرسونیک فتاح یادداشت روز کیهان سرویس کیهان اخبار البته موشک فتاح ارتباطی با پروژه فضایی ایران ندارد اما با توجه به قدرت تخریبی آن و ایمنی که در مواجهه با اقدامات پدافندی دارد، یک رویدادیکی از مهمترین پروژههای موشکی ایران را بشناسید تصاویر سایت خوان قائم یک پروژه بسیار سنگین و پیچیده است که هدف آن طراحی و ساخت ماهوارهبری برای پرتاب ماهوارههایی با جرم بیش از ۱۰۰ کیلوگرم در مدار هزار

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting