۲۰ سلاح خطرناک ارتش ایالات متحده آمریکا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(۲۰ سلاح خطرناک ارتش ایالات متحده آمریکا) - دانلود

۲۰ سلاح خطرناک ارتش ایالات متحده آمریکا

۲۰ سلاح خطرناک ارتش ایالات متحده آمریکا آیا اسرائیل نمیتواند بدون کمک آمریکا از خود دفاع کند ایالات متحده آمریکا تصویری از سیستم پدافند نظامی مشخص، به تسلیحات نظامی آمریکایی متکی باشد ۱ برتری هوایی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۹ مه ۲۰۲۴ایروانی آمریکا برای توجیه تجاوز نظامی علیه یمن، درباره ایران نشر ایروانیآمریکابرایتوجیهتجا به گزارش ایرنا، پایگاههای نظامی ایالات متحده آمریکا تداوم اتهام زنی دولت بایدن آمریکا ایران را متهم به انتقال سلاح به انصارالله یمن کردآمریکا ۵ فرد و نهاد روسی را تحریم کرد مشرق نیوز جهان نظامی عمیق کره شمالی با روسیه است او گفت ایالات متحده آمریکا به اقدامات خود برای پاسخگو ساختن کسانی که به دنبال تسهیل ارسال تسلیحات و سایرارسال سلاح خطرناک آمریکا به اوکراین روسیه به وحشت افتاد سایت خوان پنتاگون روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که واشنگتن کمک های نظامی جدیدی به اوکراین به ارزش میلیون دلار شامل مهمات حاوی اورانیوم ضعیف شدهبایدن امریکا برای حمله بر رفح، به اسراییل تسلیحات فراهم نمیکند جو بایدن، رییسجمهور ایالات متحده میگوید که به دلیل نگرانی از وضعیت بیش از یک میلیون غیر نظامی که به شهر رفح پناه برده اند، تسلیحاتی را کهجنگ زرگری بایدن با نتانیاهو روزنامه جهان صنعت جنگزرگریبایدنبانتانیاهو ایالات متحده آمریکا ارسال برخی محمولههای سلاح به اسرائیل را متوقف کرد در این رابطه یکی از مقامات ارشد دولت باید علت این اقدام را عدم رفعبمبهای ۲۰۰۰ پوندی که آمریکا به رژیم صهیونیستی داد ایسنا جهان گزارش و تحلیل در واژگان معمول ارتش آمریکا، بمبهای سری ۸۰ بمبهایی با هدف عمومی هستند، به این معنی که میتوان آنها را تقریبا بر روی هر هدفی که معمولاآلمان هم محدودکردن ارسال سلاح به اسرائیل را بررسی میکند رادیو فردا لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که بهدلیل برنامه اسرائیل برای حمله به رفح، واشینگتن نه تنها در حال بررسی توقف ارسال تسلیحات به اسرائیلبازپخت سلاح تحریمهای آمریکا آیسا سنتر مرکز تحلیل راهبردی و خطر پیامدهای بلندمدت را به جان بخرد۸ شاید وقتی ریچارد ایالات متحده است تحریمها در هسته خود، به طی ۲۰ سال گذشته، وزارت خزانهداری، با هماهنگیآمریکا در بریتانیا تسلیحات هستهای مستقر میکند ۱۴۰۲۱۱۷ آمریکادربریتانیاتسلیحات ایالات متحده در حال حاضر در پنج کشور اروپایی یعنی آلمان، بلژیک، ایتالیا، هلند و ترکیه به عنوان بخشی از ناتو دارای تسلیحات هستهای است بر اساس

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting