هواپیمای جنگی روسیه

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(هواپیمای جنگی روسیه) - دانلود

هواپیمای جنگی روسیه

هواپیمای جنگی روسیه معرفی جدیدترین جنگنده ایران سوخو ورژن اختصاصی روس ها برای سوخو ۳۵ در نسل خود بی نظیر می باشد و همچنین از مهارت خلبانان تیز پرواز ایران غافل نشوید زیرا خلبانان ایرانی معروف به عقاب های تیز پرواز و تیز ویدیوها تصاویری از رونمایی جنگنده جدید روسیه در حضور پوتین روسیه روز سه شنبه از جنگنده جدید خود که در آن از فناوریهای نوآورانه مانند هوش مصنوعی استفاده شده است رونمایی کرد این جنگنده روسی که قرار مشخصات پیشرفتهترین جنگنده روسیه که خبر آمدنش به ایران را زیاد اخبار دانش و فناوری فناوری نظامی عملیاتی روسیه است نظامی عملیاتی روسیه است به گزارش خبرگزاری هواپیماهای جنگنده فقط امریکایی صنعتگر ۲۳سرنگونی سه هواپیمای نظامی روسیه ۱۳ هواپیمای روسی در دو هفته گذشته ارافای جهان نیروی هوایی اوکراین اعلام کرد که سه فروند جنگنده بمب افکن روسی را در روز پنجشنبه سرنگون کرده است تعداد هواپیماهای نظامی روسیه که کییف ادعاجنگنده سوخو خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان جنگندهسوخوآلمان از رهگیری جنگندههای سوخو روسیه بر فراز بالتیک خبر داد نیروی هوایی آلمان مدعی شد که سه هواپیمای نظامی روسیه را بر فراز دریای بالتیک رهگیری کرده است ۱۴۰۲نبرد هوایی جنگنده سوخو روسیه با جنگنده اف آمریکایی آپارات نبرد هوایی جنگنده سوخو روسیه با جنگنده اف آمریکایی سوخو ارتش روسیه بهترین جنگنده نبرد هوایی بروز ویدیو تصاویر این جنگنده برای نیروی هوایی روسیه اهمیت بالایی دارد فرارو علم و تکنولوژی اسلحه و جنگ افزار این جنگنده تک سرنشین اساسا یک نسخه به شدت ارتقا یافته از هواپیمای سوخو سو۲۷ در ناتو به نام فلنکر شناخته میشود است این جت جنگنده درجت جنگنده روسی به دریا سقوط کرد و خلبان آن کشته شد سوخو۲۵، هواپیمای جنگی دوموتورهای است که از دهه ۱۹۸۰ میلادی در خدمت نیروهای هوایی شوروی سابق و روسیه بوده است روسیه در طول جنگ اوکراین به شکلیچرا چین و روسیه به ایران هواپیمای جنگنده نمیدهند آفتاب نیوز بین الملل عمومی در تبلیغات رسانههای اصولگرا این ۲ فروند هواپیمای سبک آموزشی را جنگندههای پیشرفته روسی خطاب کردند این در حالی است که یاک ۱۳۰ اساسا کاربردمانور جت پیشرفته روس در کویرهای ایران تابناک فیلم تکنولوژی روسیه به تازگی جت پیشررفته آموزشی یاک۱۳۰ را تحویل داد هواپیمایی که تحویلش به عنوان مقدمه ورود جنگندههای پیشرفته روسی نظیر جنگنده سوخو

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting