انواع جنگنده

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(انواع جنگنده) - دانلود

انواع جنگنده

انواع جنگنده جنگندههای روسی که جنگندههای امریکایی را به چالش میکشندتصاویر جنگندههایروسیکهجن امروزه نیروهای نظامی هوایی در سراسر جهان از هواپیماهای نظامی ساخت شوروی و روسیه استفاده می کنند تحلیلگران نشریه آمریکایی چگونگی نامگذاری هواپیماهای جنگنده مقالات هوانوردی چگونگینامگذاریهواپیمآیا تا به حال به نامگذاری هواپیماهای جنگنده توجه کرده اید و علت این نامگذاری ها را علی الخصوص برای هواپیماهای جنگنده آمریکایی ، روسی و بریتانیایی را میتصاویر ۱۰ جنگنده مرگبار و بیرحم که در یک آن جهنم به پا میکنند علم و تکنولوژی اسلحه و جنگ افزار هواپیماهای تاریخساز ارتش آمریکا بدل شود در طول جنگ خلیج فارس، آمریکا اعلام کرد که توانسته است در مجموع ۳۹ پیروزی هوایی بهدست آورد کهانواع هواپیماهای نظامیبه چه جنگنده هایی تهاجمی آشنایی با انواع هواپیماهای نظامیبه چه جنگنده هایی تهاجمی، چندمنظوره و گفته میشه در این ویدیو میخواهیم با انواع هواپیماهای نظامی آشنا جنگنده های رعب آور نیروی هوایی ارتش را بشناسید قطره جنگندههایرعبآورنیرو جنگنده های رعب آور نیروی هوایی ارتش را بشناسید ارتش ایران چه نوع جنگنده هایی در اختیار دارد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه جنگندهبررسی کارآئی گیرنده های در جنگنده های نهاجا اخیرا نهاجا پروژه ای را به نام پروژة بیدار اجرا نموده که تعدادی از انواع هواپیماهای ترابری و جنگنده های خود را به دستگاه گیرندة مجهز کرده استآشنایی با انواع هواپیماهای جنگی یکی از استفاده هایی که از هواپیماها می شود برای کاربردهای نظامی و جنگی است هواپیماهای جنگنده صرفا همیشه برای جنگ به کار برده نمی شوند اما ۵ فروند از پیشرفته ترین جت های جنگنده جهان فرارو علم و تکنولوژی اسلحه و جنگ افزار هواپیماهای جنگنده است که این قابلیت را دارند پس با ما همراه باشید تا شما را با پیشرفتهترین جتهای جنگنده جهان در حال حاضر آشنا کنیم ۵چین در برابر ۳۵ آمریکا، این جنگنده پیشرفته را ساخت چیندربرابر۳۵آمریکااینج جت جنگنده رادارگریز اف از ژوییه خدمت در ارتش آمریکا را آغاز کرده است سه نوع از این هواپیما وجود دارند که شامل افای با قابلیت برخاستنبرنامه کتاب جت های جنگنده دانلود بازار برنامهها کتابها و مطبوعات در این برنامه مجموعه ای از جت ها و هواپیما های جنگنده به صورت مالتی مدیا در هفت فصل جمع اوری شده است این مجموعه شامل جزئیات دقیق انواع جنگنده ها از جمله

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting