7 روز اول جنگ چه گذشت ؟

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(7 روز اول جنگ چه گذشت ؟) - دانلود

7 روز اول جنگ چه گذشت ؟

روز اول جنگ چه گذشت آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران پرتال امام خمینی زندگینامه رهبری آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از روز شهریور نخست جنگ نداشت صدام حسین نیز با اطلاعاتی که هفت بند کوتاه ولی بسیار دقیق و جامع ترسیم نمود و متعاقبجنگ عراق با ایران ویکی فقه جنگایرانوعراقاز مهمترین جنگهای دوره معاصر در فاصله ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷ ش، این جنگ در پی مجموعهای از عوامل زمینهساز و مناقشههای فزاینده سیاسی نظامی با تجاوزجنگ تحمیلی، آنگونه که شروع شد ایبنا فرهنگ مقاومت سیویکم شهریور ماه جنگ رسما آغاز یا به عبارت درستتر، با حمله رژیم بعث به ما تحمیل شد اما درگیریها از هفتهها پیش از آن آغاز شده و درگزارش تاریخارتش ایران چگونه توانست ماشین جنگی صدام را متوقف کند نظامی دفاعی امنیتی ارتش بعثی عراق در روز شهریور حمله سراسریاش را به خاک ایران اسلامی آغاز کرد پس از پایان موج اول حملات هوایی عراق به پایگاههای هوایی ایران،قطعنامه ۵۹۸ از آغاز تا انجاموقتی امام صدام را به حضور نپذیرفت قطعنامه۵۹۸ازآغازتاا جنگ بوده است این قطعنامه بلافاصله از سوی عراق پذیرفته شد، ولی بعد از گذشت یکسال و هفت روز در ۲۷ تیر ۱۳۶۷ از سوی ایران مورد پذیرش قرار گرفت۲ ماه که به اندازه ۲ قرن گذشت وضع مناطق مرزی و پایتخت در روز اول جنگ دفاع مقدس روز اول جنگ بسیاری از مردم تهران روی پشت بامهای خود رفتند تا از دور، شعلهها و دود غلیظی را مشاهده کنند که از فرودگاه مهرآباد نمایان بودروز اول جنگ چه گذشت ۳۵ سال پس از حمله عراق به ایران ساعت ۱۲ ظهر به وقت بغداد دستور حمله به ایران از سوی فرماندهی نظامی عراق صادر شده بود صدام حسین، رئیس جمهور عراق روز ۲۶ شهریور قرارداد ۱۹۷۵ ۲۰ ماه رجزخوانی صدام برای حمله به ایران یک هفتهای جنگ را جمع میکنیم فرهنگ تاریخ حمله برای آزادی گروگانها و کودتای نوژه، دو اقدام اساسی آمریکا برای براندازی و تعویض حاکمیت و روی کار آوردن دولت دلخواه در ایران بود بدین ترتیبنقش ارتش در توقف عراق طی روزهای اول آغاز جنگ تحمیلی ایسنا فرهنگی و هنری فرهنگ حماسه در این زمان ارتش با نیروهای موجود سرزمینی خود توانسته با عملیات تاخیری، تهاجم سریع نیروهای عراقی را به تاخیر اندازد و از موانع طبیعی از جملهنقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساقط کردن ماشین جنگی صدام تسنیم فرهنگ حماسه و مقاومت ارتش بعثی عراق در روز شهریور حمله سراسریاش را به خاک ایران اسلامی آغاز کرد پس از پایان موج اول حملات هوایی عراق به پایگاههای هوایی ایران،

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting