سخنان حضرت امام خميني درباره جنگ تحميلي با محوريت حماسه مقاومت

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سخنان حضرت امام خميني درباره جنگ تحميلي با محوريت حماسه مقاومت) - دانلود

سخنان حضرت امام خميني درباره جنگ تحميلي با محوريت حماسه مقاومت

سخنان حضرت امام خمن درباره جنگ تحمل با محورت حماسه مقاومت بازنمایی اندیشه امام خمینی ره در دنیای کتابهای دفاع مقدس ایبنا فرهنگ مقاومت امام خمینی ره با سخنان و پیامهایی که صادر میکردند نقشی محوری داشتند که به مدیریت جنگ تحمیلی کمک میکرد این سخنان گاهی باعث تقویت روحیه حماسه حماسهخرمشهر اوج مقاومت، رنج اسارت و شوه آزاد روزنامه اعتماد خرمشهراوجاگاه امام خمن به عنوان فرمانده ل قوا اجاب مرد تا از ابتدا جنگ تحمل خمن درباره دفاع مقدس با از جمله موارد معدود ه طبق نظر و تاد حضرت امامماجرای نامه تقدیر امام خمینی از فرماندهان جنگ چه بود تصویر نامه فارس سیاسی امنیتی و دفاعی سپاه پاسداران با فرماندهی جوانان مومن تا پایان جنگ در کنار ارتش، با این منطق که ما مامور به وظیفهایم و نه نتیجه مصمم و خستگیناپذیر بهامام خمینی و مقاومت دزفول مرکز اسناد انقلاب اسلامی استانها استانها هفدهم مهرماه ۱۳۵۹، امام در گفتگو با خبرنگاران خارجی در مورد جنگ تحمیلی و آینده آن اظهار کردند الآن دولت دست نشانده و جنایتکار عراق به محورت محورتاحیا و تقویت فرهنگ عاشورا در ایران و جهان توسط امام خمینی و امام خامنهای سرویس کیهان اخبار ایشان درباره عظمت شهدای انقلاب اسلامی و جنگ رهنمودهای امام خمینی پس از پایان جنگ تحمیلی و حماسه محور مقاومت در منطقه با شدتی افزونتر ادامهمقاومت مردم در جنگ تحمیلی با رهبری امام خمینیره مقاومتمردمدرجنگتحموفقیت های پیاپی رزمندگان سپاه اسلام آثار شکست را در جبهه بعثی ها نمایان می ساخت حضرت امام بر طبق آیات قرآنی معتقد به وجوب دفاع تا رفع تجاوز و تنبیه متجاوز بودهفته دفاع مقدس ۱۴۰۲ با شعار ما متحدیم برگزار میشود خبرگزاری مهر هفتهدفاعمقدس۱۴۰۲ سردار کارگر موضوع خاطرهگویی را مهم و جذاب دانست و گفت به واسطه همین خاطرهگوییها، دفاع مقدس میتواند به نسل بعدی منتقل شود البته خاطرهگوهاسخنان امام در مورد دفاعمقدس و منزلتشهید تابناک صفحه نخست دفاع مقدس هر روز ما در جنگ برکتی داشته ایم که در همه صحنه ها از آن بهره جسته ایم حضرت امام خمینی ره ما در جنگ برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد حماسه مقاومتطرح کوت سایت جامع امام خمینی رحمة الله علیه جنگ تحمیلیاقتصاد و دولتاقتصاد و مشارکت عمومی با قرآنانسانانسان کاملانسانیتانفجار دفتر ریاست جمهوریانقلاب حماسه مقاومت اثر معکوسدستاوردهای طلایی ملت ایران از دفاعمقدس در یک نگاه ایسنا فرهنگی و هنری فرهنگ حماسه در حین جنگ هم کشورمان با ترورهای منافقین و برخی دیگر از مشکلات مواجه بود از آن طرف، رژیم بعث عراق از همه امکانات برای شروع یک جنگ برخوردار بود،

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting