انقلاب و جنگ ایران و عراق

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(انقلاب و جنگ ایران و عراق) - دانلود

انقلاب و جنگ ایران و عراق

انقلاب و جنگ ایران و عراق چرا جنگ اران و عراق به درازا کشد در نخستن روزهای جنگ ارتش عراق به رهبری صدام حسن با تسخر خرمشهر پروزی بزرگی را به ثبت رساند اما نروهای اران در سوم خرداد ۱۳۶۱ پس از چند ضدحمله، موفق شدندجنگ چرا و چگونه آغاز شد روزنامه اعتماد جنگچراو چهل سال از صدور فرمان تجاوز صدام به ارتش بعث عراق به اران مگذرد جنگ ه حدود ملون از بهترن مردمان اران را به درجه شهادت و جانباز وجنگ روزه ارتش شاهنشاهی با صدام حسین ماجرای فتح بغداد ترور در جماران ترور رهبر انقلاب چطور شکست خورد بحرین چگونه از ایران جدا شد معاهده الجزایر محمدرضا بررسی تاثیرات جنگ تحمیلی در صدور انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب مفاهیمی چون صدور انقلاب به راهبرد جمهوری اسلامی تبدیل گردید بیشک این سیاست بیتثیر از جنگ هشتساله ایران و عراق نبوده است این پژوهش برروابط سیاسی ایران و عراق بعد از انقلاب اسلامی مرکز مطالعات جنگ سپاه، ۱۳۷۵ ۹۵ جنگ عراق علیه ایران در ۳۱شهریور ۱۳۵۹ طولانی ترین جنگ را در منطقه پس از جنگهای صلیبی سبب گردید این جنگ که قرار بود بر اساسبررسی تاریخچه آغاز جنگ ایران و عراق آپارات بخشی از تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران جنگ ایران و عراق چرا و چگونه آغاز شد فارسی مهمترین محرک عراق برای حمله به ایران ریشه در اختلافات مرزی دو کشور داشت بعد از پیروزی انقلاب در ایران و اوج احساسات انقلابیان پرشور برای صدورجنگ تحمیلی نقشه آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است جنگتحمیلینقشهآمر جنگی که رژیم بعث عراق به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد، یک نقشه آمریکایی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استنگاهی به آمار شهدای ایران در جنگ با عراق دقیقهای برای تمل مجله دقیقه ایران عملیات محدودی در منطقه میمک در استان ایلام اجرا میکند در پایان پاییز رهبر انقلاب در پیامی رزمندگان را از اختلاف برحذر داشت در انتهای

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting