جنگ ایران و عراق

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(جنگ ایران و عراق) - دانلود

جنگ ایران و عراق

جنگ ایران و عراق در مورد جنگ ایران و عراق در فرارو بیشتر بخوانید جنگایرانوعراقمنتج به گرفتن غرامت شود و این قطعنامه ای بین ایران و عراق و البته سازمان ملل است و باید فرارو اخیرا متن یک قرارداد در برخی شبکه های اجتماعی در حالجنگ ایران و عراق آپارات جنگایرانوعراق جنگ ایران و عراق پارت اولموزه دفاع مقدس شهریور آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تقویم تاریخمیگن امام خمینی مقصر جنگ بوده این کلیپ ببینید و منتشر کنیدتلفات ایران از جنگ ۸ ساله ۱۹۰ هزار کشته، ۶۷۲ هزار مجروح بنابر گزارش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس که بعد از پایان جنگ با عراق تشکیل شده و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح ایران قرار دارد، در جنگحقایق گفته نشده درباره دلایل شروع جنگ ایران و عراق تیرماه حسن البکر رئیسجمهوری عراق بر صفحه تلویزیون ظاهر شد و با بیان این که وضع سلامتی من دیگر اجازه نمیدهد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ویکی فقه جنگتحمیلیعراقذخیره مقاله با فرمت پی دی اف در جنگ بین ایران و عراق علی رغم پشتیبانی قدرتهای بزرگ از عراق نه تنها یک وجب از خاک ایران در دست نیروهای عراقی باقی نماند،آیا میشد جنگ ایران و عراق رخ ندهد ایرنا آیامیشدجنگایرانوعراقرخ تهران ایرنا تاریخ نگار دفاع مقدس در پاسخ به این پرسش که آیا میشد جنگ ایران و عراق رخ ندهد، گفت براساس شواهد و ادلهای که وجود دارد جنگدرس هایی از جنگ هشت ساله ایران و عراق دیپلماسی ایرانی درسهاییازجنگهشت به این ترتیب عراق تلاش کرد تهاجم نظامی خود به ایران را به عنوان دفاع از خودش جا بزند که متاسفانه تا حدودی موفق شد حدود چهار ماه پس از آغاز جنگ،اغاز کننده جنگ ایران و عراق آپارات سلاح های ایران از جنگ جهانی دوم که در مقابل عراق استفاده شد بانوان چالش سرگرمی کودک بازدید سال پیش تحلیل روند و ویژگیهای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با تکید بر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران که حدود هشت سال به طول انجامید، گسترهای به مساحت بیش از کیلومتر را دربر گرفت و یکی از بزرگترین جنگهای قرن بیستم را رقم زدجنگ ایران عراق قسمت ۲ در این ویدیو قبل به صورت کامل راجع به جنگ ایران و عراق صحبت کردیم عملیات های ۱ کمان ۹۹ البرز ۲شمشیران سوزان ۳مروارید در این ویدیو

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting