انشا درباره ی جنگ

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(انشا درباره ی جنگ) - دانلود

انشا درباره ی جنگ

انشا درباره ی جنگ انشا درباره فلسطین و غزه متن انشا درباره حمایت از فلسطین افکارنیوز فرهنگ و هنر ی بحث ها و عناوین متعددی انشا بنویسیم ، برای جنگ، اشغال و آوارگی قرار می دهد بسیاری از حمایت از فلسطین انشا درباره فلسطین انشا درباره غزهانشا درباره جنگ و آسیب های آن برای کودکان و نوجوانان پرشین استار انشاهای خوبجنگ دیگر جنگ میان حق و باطل است، آن جا که گروهی می خواهند انسانیت خود را حفظ کنند، این جنگ جنگی سخت و دردناک است اما زیبایی های بسیاری نیز دارد، آن هنگام کهانشا با موضوع دنیای بدون جنگ چگونه است حداقل یک صفحه با بخش انشا با موضوع دنیای بدجنگ همیشه بلای جان تمدن بوده است این بلا میتواند کار انسان را یکسره کند و اگر دست به کاری نزنیم خیلی زود چنین خواهد شد همواره بر شمار کسانی که این نکته راانشا درباره دفاع مقدس انشادون رزبلاگ تحقیق و مقاله مختصر درمورد تاریخ دفاع مقدس جنگ هشت ساله ایران و عراق ، آمار شهیدان، خاطرات ، فتح خرمشهر و جزییات جنگ و دفاع مقدس و مقاومتانشا درباره نامه ای برای یک شهید بنویسید انشادرموردنامهبهشهیدسلام به شما دلاور مردی که همچون من و خیلی از آدم های دیگر پر از آرزو بودید اما قید همه چیز و همه ی زندگیتان را زدید و به جنگ رفتید تا من و دوستانم و هم سن و سالانشا درباره ی یک روز زمستانی بیشتر بدانید میهن کفساب مطالب آموزش ها امیدوارم این انشا زیبا به شما لذت بخش بوده باشد انشا ادبی در مورد یک روز سرد زمستانی انشا درباره ی یک روز زمستانی زمستان آمده با برف و سرما،سلام دوستان میشه یه انشا درباره جنگ بنویسید عینی و ذهنی فارسی دهم سلام دوستان میشه یه ان جنگ سوال ۱ اگر جنگ نباشد چه میشود ۲ موضوع جنگ سوال ۱ اگر جنگ نباشد چه میشود ۲ دوستان یه انشا درباره ی اگر من نقاش بودم میخوام۲ نمونه انشا درباره شیوه ی دفاع از میهن در زمان گذشته و امروز ستاره انشادر گذشته بزرگان حکومت میفهمیدند که قرار است به کشورشان حمله بشود و سربازان خود را برای جنگ آماده میکردند و آنها هم با همه توانشان میجنگیدند، اما امروز مردمانشا درباره مقایسه جنگ و صلح و دوستی بین انسان ها کوکا موضوع انشا جنگ همیشه به ضرر ملت ها بوده و تفاوتی نمی کند جنگ را خود شان شروع کرده باشند یا طرف دیگر، به همین علت است که تمام مردم جهان باید برای بر قراری

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting