رهایی از دست نظرات اسپم وردپرس

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(رهایی از دست نظرات اسپم وردپرس) - دانلود

رهایی از دست نظرات اسپم وردپرس

رهایی از دست نظرات اسپم وردپرس آموزش مدیریت و تنظیمات بخش دیدگاه ها در وردپرس ژاکت وبلاگ وردپرس رفع کنید، نظرات هم بر نظرات اسپم شکل های مختلفی دارند اما از طریق شاخص بهتر است از تعداد پیشفرض وردپرس استفاده کنید تا پاسخ ها نظرم خود را از دست ندهندحذف فیلد آدرس سایت از فرم نظرات وردپرس با خط کد اشلون وردپرساما متاسفانه، اسپم و هرزنامههای آزاردهنده نیز به نظرات فرصت میدهند از این روشهای تخریبی میتوان با استفاده از کد حذف فیلد آدرس سایت از فرم نظرات وردپرس عدد از بهترین افزونه های ضد اسپم وردپرس ایران ادمین وردپرس به عبارت دیگر هرزنامه یک پیام بی ربط است که به وب سایت شما ارسال می شود بررسی و حذف نظرات اسپم به صورت دستی مشکل و وقت گیر هست پس اگر ترافیکدیدگاه ها در وردپرس و آموزش مدیریت آن ها ایران تمز فیلم آموزش وردپرسمثلا نظراتی که حذف کرده باشید، به بخش زباله دان منتقل میشوند و نظراتی که هنوز تایید نکرده باشید، به بخش در انتظار تایید منتقل خواهند شد البته به جز نظرات روش ساده برای بستن نظرات اسپم در وردپرس آذرسیس وبلاگ آموزش های پایه و مقدماتی بله، حذف نظرات اسپم در وردپرس تنها از طریق اضافه کردن افزونه صفر هرزنامه ممکن است آیا نطرات اسپم در وردپرس می تواند باعث ویروس شوداسپم در وردپرس چیست بررسی انواع اسپم و نحوه جلوگیری از آنها آموزش وردپرس حال باید به فکر جلوگیری از نظرات اسپم در وردپرس باشیم خود وردپرس فکر اسپم ها را کرده است و یک افزونه به نام را به همراه خود دارد که می افزونه برای مانع شدن ورود اسپم ها به وردپرس این اسپم ها معمولا بیشتر در مطالب و نوشته های وب سایت، توسط خود کاربران وب سایت ایجاد می شوند برای رفع این اسپم ها و امن نگه داشتن وب سایت خوداضافه شدن نظرات فیک به سایت وردپرس انجمن سون هاست برنامه نویسی و توسعه وردپرس ظ سلام دوست من افزونه رو نصب کنید و بهش بدید برای همیشه از شر نظرات اسپم خلاص بشید وردپرسی که ارسال دیدگاه آزاد هست می فرستهمعرفی افزونه کپچا برای وردپرس رایگان پایگاه دانش سرور و شبکه خانه وردپرس در نهایت، سایت شما هدف حملاتی مانند نظرات اسپم، تلاش برای ورود به سیستم و نشت رمز عبور قرار میگیرد که میتواند یک کابوس امنیتی ایجاد کند در

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting