جلوگیری از ارسال نظرات اسپم و هرزنامه در وب سایت وردپرسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(جلوگیری از ارسال نظرات اسپم و هرزنامه در وب سایت وردپرسی) - دانلود

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم و هرزنامه در وب سایت وردپرسی

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم و هرزنامه در وب سایت وردپرسی جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس با مقالات وردپرس مقالات وردپرس این گزینه به شما کمک میکند تا نظراتی که قالب مشخصی از اسپم را دارند، توسط افزونه تایید نشوند آموزش جلوگیری از کامنت اسپم در وردپرس آموزش امنیت وردپرس نظرات هرزنامه می تواند باعث شلوغ شدن سایت شما شود و سایت شما را غیرحرفه ای نمایش دهد اگر تعداد هرزنامه های سایت شما زیاد باشد، حذف کردن آنها یک کار پیچیده وراه های جلوگیری از کامنت اسپم در وردپرس بلو ویرا پلاگین ضد هرزنامه یک افزونه رایگان است که برای حذف و محافظت از وب سایت های وردپرس در برابر نظرات هرزنامه طراحی شده است بانکات مهم برای مقابله با نظرات هرزنامه اسپم در وردرپس ملت وب شما می توانید گزینه فوق را با مراجعه به تنظیمات بحث پیدا کنید این باعث می شود تا برای کل سایت شما خاموش شوند اما اگر میخواهید را درآموزش ساده جلوگیری از نظرات هرزنامه در وردپرس وبلاگ اکنون تیک های مربوط به تنظیمات افزونه را فعال کنید گزینه هایی نظیر باید فعال باشند همچنین اگر می خواهید فیلد مربوط ثبت وب سایت راآموزش جلوگیری از اسپم یا هرزنامه در افزونه گرویتی فرمز سمندون آموزش با این حال، راه حل های مختلفی برای به حداقل رساندن ارسال هرزنامه وجود دارد توجه به این نکته مهم است که هیچ روش ضد هرزنامه نمی تواند جلویراه های جلوگیری از ارسال اسپم در وردپرس با استادشو جلوگیریازارسالاسپمدروردپرسبا یکی از مواردی که همواره در سایت بهعنوان دغدغه مدیران وردپرسی در نظر گرفته شده است هرزنامهها هستند که در عملکرد وبسایت شما اختلال ایجادآموزش جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس مقالات آموزشی وب دیتا آموزشجلوگیریازارسالنظ با استفاده از این افزونه میتوانید از ارسال نظرات اسپم در سایت وردپرسی خود جلوگیری نمایید وارد منوی افزونه ها افزودن پیشخوان وردپرس شده وچگونه با کامنت های اسپم برخورد کنیم و از شر آنها خلاص شویم یکی دیگر از راه های دستی، برای ترغیب نشدن افراد در گذاشتن لینک در کامنت ها، غیر فعال کردن متن در نظرات است ساده ترین راه برای این مورد، استفاده از پلاگینآموزش جلوگیری از ارسال اسپم در وردپرس سایت ساز افگیگا آموزشیک پیام هرزنامه، نظر یا محتوا معمولا حاوی لینکهای بیش از حد، لینکهایی به سایتهای غیراخلاقی یا غیرقانونی است این سایتها ممکن است حاوی بدافزاری باشند که

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting