جلوگیری از ارسال اسپم در وردپرس

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(جلوگیری از ارسال اسپم در وردپرس) - دانلود

جلوگیری از ارسال اسپم در وردپرس

جلوگیری از ارسال اسپم در وردپرس جلوگیری از ارسال جفنگ در وردپرس با امنیت وردپرس برای جلوگیری از ارسال جفنگ در وردپرس باید از سایت خود در برابر ورود اسپم ها محافظت کنید اینکار با یک افزونه رایگان قابل انجام استآموزش جلوگیری از اسپم شدن ایمیل های ارسالی سایت نوین وردپرس آموزش امنیت وردپرس حداکثر عرض ایمیل خود را بین تا پیکسل نگه دارید از کدهای تمیز و سبک استفاده کنید از جاوا اسکریپت و فلش به طور کامل اجتناب کنید پیامچگونه از ارسال اسپم توسط سایت های ورد پرسی جلوگیری کنیم آپ سرور قالب و افزونه های وردپرس را همیشه به آخرین نسخه بروز کنید،هر آپدیتی که ارائه می شود مشکلات امنیتی و باگ ها در آن برطرف می شود در غیر اینصورت ممکن است حفره هاییآموزش جلوگیری از کامنت اسپم در وردپرس پلاگین این پلاگین یکی از معروفترین پلاگینهای ضد اسپم برای وردپرس است برای نصب و فعالسازی آن، ابتدا به قسمت پلاگینها در پیشخوان روش جلوگیری از کامنت های اسپم در وردپرس داناپ مجله داناپ یک راه دیگر جلوگیری از نظرات اسپم، غیرفعال کردن گزینه فرستادن نظر توسط افراد ناشناس است بهصورت پیشفرض کاربران برای ارسال نظر در وردپرس بایدآموزش جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس وبوآپ آموزشجلوگیریازارسالنظراتاسپمدراین سری از آموزش های وبوآپ تصمیم گرفته ایم، به موضوع آموزش جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس بپردازیم باما همراه باشید برای خرید کلاس آنلاین اسکای رومجلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس با مقالات وردپرس مقالات وردپرس افزونه یک افزونه حرفهای و کاربردی برای وردپرس است که به شما کمک میکند تا بتوانید از ارسال نظرات اسپم در وردپرس توسط رباتهاجلوگیری از ارسال اسپم با افزونه اکیسمت جلوگیری از ارسال اسپم در وردپرس با افزونه اکیسمت با یکی دیگر از جلسات دوره جامع و رایگان آموزش وردپرس در خدمت شما همراهان گرامی افزونه وردپرس جلوگیری از ارسال اسپم بیست اسکریپت افزونه وردپرسافزونه وردپرس جلوگیری از ارسال اسپم نصب آسان دارای لایه محافظت پشتیبانی از قابلیت تغییر محل صفحه ثبت نام بلوک کردن آی پی های مشکوک ابزار جلوگیری از کامنت های اسپم در وردپرس سایت خوب سئو نحوه ی جلوگیری از کامنت های اسپم در وردپرس افزونه ی ضد اسپم

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting