مراجع تقلید نسبت به مسائل کشور وارد میدان مطالبه از مسئولین شوند

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(مراجع تقلید نسبت به مسائل کشور وارد میدان مطالبه از مسئولین شوند) - دانلود

مراجع تقلید نسبت به مسائل کشور وارد میدان مطالبه از مسئولین شوند

مراجع تقلید نسبت به مسائل کشور وارد میدان مطالبه از مسئولین شوند نقد رهبر جمهوری اسلامی ایران ویکیپدیا، دانشنامه آزاد نقدرهبرجمهوریاسلامیایرانشواهد نشان میدهد که نهادهای زیر نظر رهبری، همگی به صورت کاملا هماهنگ با نهاد رهبری، عمل میکنند و انتقاد شخص رهبر از این نهادها همانطور که در دیدارهایدیدارهای جداگانه رئیس جمهور با جمعی از علما و اعضای جامعه مدرسین قم دیدارهایجداگانهرئیسجمهوربارئیس جمهور در دیدار آیتالله العظمی شبیری زنجانی، استماع آرا و نظرات مراجع معظم تقلید و همچنین ارائه گزارش از اوضاع کشور به ایشان را از تکالیف ضروری کارگزارانتحول در اندیشه رهبر انقلاب اصلیترین شخصیت تحولخواه ایران معاصر سیاسی امام و رهبری با مطالعه مباحث مطرحشده از سوی رهبر انقلاب میتوان به یک منظومه کامل درباره تحول دست یافت و در چارچوب مطرحشده از سوی حضرت معظمله میتوانرئیسی حمایتهای مردم قم توان و انگیزه دولت برای خدمترسانی را مضاعف سیاسی دولت رئیس جمهور در پیامی با قدردانی از استقبال گرم و پرشور مردمقم از دولت و لطف و بزرگواری ویژه علما و مراجع تقلید تصریح کرد این حمایتهاینظرات علما و مراجع تقلید درباره فرارهای مالیاتی خبرگزاری آنا اقتصاد اقتصاد کلان و بودجه این مرجع تقلید تکید کرد انتظار از سازمان امور مالیاتی این است که با شجاعت وارد میدان شده و بر مبنای یک طبقهبندی اصولی و نظاممند از کسانی که مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران آیت الله العظمی سید علی خامنه ایپرسشگری و مطالبات امام و امت ایتا مسئولین کشور را و دستگاه را خسته کنند اشتباه میکنند وارد میدان، در میدان به پیشرفت ادامه خواهد داد برسد به دست مراجع تقلید و علمای حوزه هایمطالبه دانشجویان از رئیس جمهور چه بود الف بکارگیری جوانان نخبه، مردمیسازی برای مواجه با مسائل کشور و برخورد با سوداگران بازار خودرو از جمله مطالبات دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی ازبایگانی ریاست جمهوری مدیران استانی به مناطق مختلف و مشاهده و پیگیری مشکلات مردم از نزدیک نسبت به صهیونیستها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودککش خواهد شد کشور بهمتن کامل سخنرانی در دفاع از وزیران پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی دکتر رئیسی ارتباط مستمر استاندار قم و مسئولان دولت با مراجع تقلید به مطالبات مردم و عبور از اوضاع دشوار کنونی کشور صورت گیرد شدند من سالیان طولانی، از

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting