سوال و جواب های پزشکان و بیماران

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سوال و جواب های پزشکان و بیماران) - دانلود

سوال و جواب های پزشکان و بیماران

سوال و جواب های پزشکان و بیماران سوالات پزشکی دکتر محمد والی پور متخصص روانپزشکی ایا مصرف اشتباهی قرص های بیماری دوقطبی مانند فلوکسامین و پرفنازین و کویتیاپین و دپاکین و پنتوپرازول به مدت دوماه باعث ایجاد بیماری دوقطبی می شود پاسخ خیرسامانه پرسش و پاسخ بیمارستان کوثر سامانه پرسش و پاسخارسال سوال سوالات پزشکی و پذیرش خود را از ما بپرسید پیگیری وضعیت و پیگیری سوالات شما سوالات متداول سوالات متداولپاسخ به پرسش های خانواده بیماران بیماری های شدید روان پزشکی کتابها پاسخ به پرسشهای خدرباره کتاب خانوادههای بیماران مبتلا به اختلالات شدید روانپزشکی با مشکلات و پرسشهای بسیار روبهرو میشوند این کتاب نتیج جمعآوری پرسشهای بیش از هزارپاسخ سوالات خود درباره بیماری های قلب و عروق را اینجا بخوانید پاسخسوالاتخوددربارهبیمارسوالاتی را که کاربران در قسمت کلینیک مجازی بهشتی مطرح کردهاند، توسط دکتر محمود بهشتی منفرد فوق تخصص جراحی قلب و عروق و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکیمشاهده پرسش های دسته کلیه، صفحه دکتر محمد جباری شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع رااز من بپرس اولین مرکز مشاوره پرستاری از راه دور سیمرغ طب ازمنبپرس از پرستار پاسخگو چه سوالاتی میتوایند بپرسید پرسش و پاسخ در زمینه های زخم و پانسمان ، نحوه کار با تجهیزات پزشکی ، علایم اولیه بیماری ، ارتباطپاسخ سوالات خود در زمنه بمار ها قلب را اینجا مشاهده کنید علمی پزشکی کلنک پاسخ از محمد رضا محمد حسن، متخصص و جراح قلب و عروق ممکن است که به بیماری قلبی مبتلا باشد ولی باید به متخصص قلب مراجعه شود محمدرضاسوال مهمی که بیشتر پزشکان ازشما نمی پرسند چیست خبرآنلاین اخبار اجتماعی سلامت یکی از سوالاتی که معمولا از بیماران پرسیده نمیشود این است که کجا زندگی میکنند عدم توجه به این پرسش و پاسخ آن به دلیل بیاطلاعی یاچطور می توانیم در ساده ترین حالت ممکن تمامی سوالات پزشکی خود را از بازار و آگهی عمومی استفاده از خدمات و پرسش و پاسخ های آنلاین پزشکی پاسخ این سوال خیر است و انجام در پرسش و پاسخ پزشکی، دکتر با شنیده ها و اطلاعاتی که از بیمارسوالات متداول زنان پرسش و پاسخ زنان سوال درباره بیماری های زنان سوال بیمار سلام دکتر من کیست تخمدان دارم دکتر بهم قرص ال دی داده ۱۹ سالمه و مجردم این قرصو برای خوب شدن کیست داده ولی طریق مصرفشو نگفت بهم پشت قرص نوشته از

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting