ایرانداک: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ایرانداک: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران) - دانلود

ایرانداک: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

ایرانداک پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک منصوب شد ایسنا علم و فناوری پژوهش وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر محمد حسنزاده را به سمت ریاست پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک منصوب کردرئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران از ریاست دانشگاه تربیت خلاصه خبر رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران از ریاست دانشگاه تربیت مدرس برای اسقبال از پایان نامهها و رسالههای ثبت شده این دانشگاهبرنامههای پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات در هفته پژوهش اعلام شد برنامههایپژوهشگاهعل به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، برگزاری هفت سخنرانی و نشست علمی، از برنامههای ایرانداک در هفته پژوهشفهرست مجلات معتبر پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک پایگاه مجلات و ژورنالهای علمی تخصصی ایران و جهان اطلاعات کامل ژورنالها و مجلات علمی پژوهشی ایران و بین المللیفهرست مجلات معتبر پژوهشگاه علوم و فناوریمعرفی سامانه پیشینه پژوهش، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران گفتنی است سامانهی پژوهش علاوه بر یاریرساندن به دانشگاهها و موسسههای پژوهشی در تصمیمگیری درست برای انتخاب موضوعات جدید و پرهیز از کار دوباره، به دانشجویانبازنشستگان پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک آپارات کلیپ بازنشستگان پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک در مراسم دورهمی آبان پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک ایوند پژوهشگاهعلوموفناوریتمام رویدادهای پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک را در ایوند ببینید تعداد رویداد ۲ تعداد دنبال کننده ۱۶رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک ۴۵۷ مسس رئیسپژوهشگاهعلوموفناوریاطلاع رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک گفت بر پای ویرایش ژانویه سامانه رتبهبندی وبومتریکس یا رتبهبندی وب دانشگاهها درمروری گسترده بر جایگاه و نقش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران مروریگستردهبرجایگاهومروری گسترده بر جایگاه و نقش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک در بهبود و گسترش فعالیت کتابخانه های دانشگاهی و پژوهشی مقاله علمی وزارت علومانعقاد تفاهم نامه همکاری مابین پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به جهت گسترش همکاریها و استفاده بهینه از منابع و امکانات، ارتقای اثربخشی در جامعه و صنعت و تبادل تجربیات علمی و پژوهشی، تفاهمنامه ای بین

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting