انتشار یک مجموعه داستان و ۳ رمان ایرانی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(انتشار یک مجموعه داستان و ۳ رمان ایرانی) - دانلود

انتشار یک مجموعه داستان و ۳ رمان ایرانی

انتشار یک مجموعه داستان و ۳ رمان ایرانی یک کتاب در ۳ انتشارات مشرق نیوز فرهنگ و هنر این رمان که در سال ۱۳۹۲ برای نخستینبار از سوی انتشارات عصر داستان چاپ شد، به عنوان نخستین تولید بنیاد ادبیات داستانی در حوز ادبیات نوجوانمعرفی رمان پرفروش ایرانی دیدبان ایران بخشبازرگانی م رمان سمفونی مردگان که به قلم عباس معروفی خلق شده است یکی رمان های پرفروش ایرانی در سالهای اخیر بوده است این کتاب که برنده جایزه بنیاد انتشاراتخرید رمان و کتاب داستان تا تخفیف بوک لند رمانهای عاشقانه ایرانی، اوج عشق را به نمایش در میآورند با خواندن این رمانها، اوج لطافت احساس نویسنده را میتوانید متوجه شوید رمان عاشقانه ایرانی شما رانشرچشمهبه مناسبت نمایشگاه کتاب آنلاین تهران فهرست کتابهای نشرچشمه منتشر شد ادامه مطلب دانلود رایگان شمارهی مجلهی چشمهخوان نوشته شده توسط مدیر فهرست صد رمان برتر فارسی به انتخاب آرمان ملی ایبنا سایر حوزهها از او هیچ برگزیدهای منتشر نشده است حکایت سلسله پشت کمانان مجموعه اول رضا جولایی بود که در سال منتشر شد و پس از آن او هشت مجموعه داستان۳۰ کتاب نوجوان معرفی و خرید بهترین و جدیدترین رمانهای نوجوانان کتاببراینوجوانهاداستان این کتاب دربارهی سه پسر نوجوانی است که باهم دوستهای صمیمی هستند و تمام اوقات خود را کنار هم سپری میکنند تا روزیکه دختری به محلهی آنها میآید وبهترین رمان ها و کتاب های ایرانی که باید بخوانیم هوش برتر مقاله های آموزشی کتابخوانی تشکیل شده است این کتاب در دههی شصت منتشر شد و هنوز بعد از گذشت ۳ دهه جزو محبوبترین کتابها به شمار میرود عباس معروفی گفته است که از همانمردم ایران بیشتر از دهههای قبل کتاب میخوانند اجتماعی الان با سیل ترجم رمانهای خارجی مواجهیم که فروش بسیار خوبی هم دارند نویسندگان این رمانها لزوما نویسندگان کلاسیک نیستند اما مردم ایرانفروشگاه اینترنتی کتاب آذربادفروشگاه کتاب فروشی اینترنتی انتشارات آذرباد مرکز خرید آنلاین کتاب های فانتزی و علمی تخیلی و ترسناک، رمان های عاشقانه رازآلود روانشناسی قیمت مناسب کتاب در انتشارات ایران الگوی سایر انتشارات کشور قیمتمناسبکتابدرانتشارا در حدود کتاب از من تا به امروز منتشر شده است که عدد از این کتابها از سوی انتشارات ایران به چاپ رسیده است مقومی افزود اولین کتاب من با

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting