بهترین اشعار برای تو که نیستی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(بهترین اشعار برای تو که نیستی) - دانلود

بهترین اشعار برای تو که نیستی

بهترین اشعار برای تو که نیستی بهترین اشعار برای تو که نیستی مولانا بهترین اشعار برای تو که نیستی مولانا آرشیو مطالب وبلاگ بهترین عاشقانه ها برای تو که نیستی قصه از هر کجا شروع بشود مهم نیست، همیشه همه چیز با تو تمام می شود پاییز طلایی برگ ریز هم شانه که می کنی موی پاییز را، هلاک انگشت هایت می شوم، دلم شانه میبهترین اشعار برای تو که نیستی مولانا بهترین اشعار برای تو که نیستی مولانا من بی تو در غریب ترین شهر عالمم بیراهه ای در آفتاب بد است مثل زمانی که نیستی دردا که تو همیشه همانی که نیستی من بی تو در غریب ترین شهر عالمم حالم بد است مثل زمانی که نیستی گزیده ای از بهترین اشعار و درجمولانا دیوان شمس غزلیات غزل شماره ۳۲۳ گنجور غزلیات غزل شماره ۳۲۳ که اینطور معنی شود در لحظاتی که در حضوری و گرفتار ذهن نیستی ببین که یار چقدر زیبا بکارت می آید و امورات تو را چقدر خوب مدیریت میکند والله اعلم این شعر عاشقانه خواندنی است طاقچه شعرعاشقانهشعرهایش را که میخوانی هر بار به خودت میگویی این خود منم او چنان ماهرانه از احساسات غریب آدمی، درست از همان لحظهای که آنها رخ مینمایند، سخن گفته که انگاربهترین اشعار برای تو که نیستی فاضل نظری بهتریناشعاربرایتوکهنیستیفا مهر شمع نیست دل من است که آتش گرفته اصلا آن روز که روسری گلدارت را سرت کردی فکر بی تابی این همه پروانه نبودی من دورت نمیزنم دورت میگردم مثلگلچین شعر انتظار بهترین های شعر مهدوی آیات غمزه شعرانتظارکجاست جای تو در جمله ی زمان که هنوز که پیش از این که هم اکنون که بعد از آن که هنوز و با چه قید بگویم که دوستت دارمتو که نیستیشمس لنگرودی جزیره تونیستی که ببینی چگونه در هوای تو پر می زنم کلمات نابینا برکاغذ های سفید دست می سایند و گرد نام توجمع می شوند ثانیه های متمرد به زخم عقربه ها فرو میشعر عاشقانه از فریدون مشیری زیباترین شعرهای کانون سخنوران مقالات دکلمه و تحلیل شعر شعر عاشقانهدو شمع سوخته جان همیشه بیدارست تو نیستی که ببینی تو تنها دری هستی، ای همزبان قدیمی تو تنها دری

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting