رهبر حوثی ها جانشین خود را تعیین کرد

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(رهبر حوثی ها جانشین خود را تعیین کرد) - دانلود

رهبر حوثی ها جانشین خود را تعیین کرد

رهبر حوثی ها جانشین خود را تعیین کرد انتخاب جانشین خوان گوایدو در ونزوئلا نیروهای اپوزیسیون سه زن را اخبار جهان ونزوئلا این مجمع سپس مطابق با اصل ترتیب جانشینی مندرج در قانون اساسی ونزوئلا، آقای گوایدو را به عنوان رئیس جمهور موقت معرفی کرد دیری نپایید کهحوثی ها، شهروندان حاشیه نشین تقویت وهابی ها ترفند آل سعود در یمن حوثیهاشهروندانحاشیه او پس از پیروزی انقلاب اسلامی به قم عزیمت کرد و اصول و فقه و حدیث را در محضر علمای بزرگ قم آموخت و پس از بازگشت به صعده حزب الحق را تاسیس کردافشای ترکیب کمیسیون مخفی برای انتخاب جانشین خامنهای یک عضو مجلس خبرگان اسامی تعدادی از اعضای کمیسیون مخفی انتخاب جانشین خامنهای را فاش کرده به نظر میرسد در حالی که مردم در خیابانها فریاد حوثی حوثیگزارشی از دل ماجرا برنامهی روحانی برای کسب کرسی مجلس خبرگان و خود را برای حضور در شورایی که وظیفهی انتخاب رهبر آینده ایران انتخاب رهبر آینده ایران را بر عهده دارد، آماده میکند تعیین جانشین وی نقشجانشین رهبر انصارالله مشخص شد شیعه نیوز فرهنگی و اجتماعی الحوثی را به عنوان رهبر بعدی این جنبش انتخاب و معرفی کرد الحوثی رهبر جنبش انصارالله روزیکشنبه جانشین خود را مشخص کرد برچسب ها عبدالملکچه کسی رهبری شبکه القاعده را به عهده خواهد گرفت اولین جانشینی که رویترز از آن نام برده سیفالعادل است کارنامه جهادی سیف العادل به سال ۱۹۸۱ میلادی برمیگردد، زمانی که او با ظواهری مظنون بهکارنامه ۳۳ سال ریاست جمهوری علی عبدالله صالح در یمن اخبار جهان یمن در ۱۷ ژوییه ۱۹۷۸، شورای مردمی، ریاست جمهوری را به آقای صالح، تازه کاری که آینده سیاسی اش چندان مطمئن به نظر نمیرسید اعطا کرد رییس جمهوری جدید خود باشن اجرکم عندالله حوثی های مظلوم و حماسی های شجاع و سایر مظلومین جهان اعلام بداریم حضرت یزید رهبر قانونی جامعه اسلامی و جانشین خداراز مقاومت و شکست ناپذیری رهبر انصارالله یمن چیست فارس پدر او، علامه بدرالدین، رهبر معنوی انصارالله یمن است عبدالملک الحوثی از سال ۲۰۰۴ جنگهای انصارالله با دولت عبدالله صالح را رهبری کرد سال هایزیدیهای یمن اطاعت از آیت الله العظمی خامنهای را واجب میدانند خبرگزاری مهر زیدیهاییمناطاعتازآ یک کارشناس خاورمیانه گفت زیدی های یمن، امامی را قبول دارند که قیام کرده و با دشمن مبارزه می کند آنها حضرت آیت الله خامنه ای را قائم به سیف

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting