دانلود دیکشنری اندروید انگلیسی به انگلیسی (آفلاین)

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دانلود دیکشنری اندروید انگلیسی به انگلیسی (آفلاین)) - دانلود

دانلود دیکشنری اندروید انگلیسی به انگلیسی (آفلاین)

دانلود دیکشنری اندروید انگلیسی به انگلیسی آفلاین دانلود دیکشنری رایگان اندروید انگلیسی به فارسی و فارسی برنامه اندروید برنامه های پارسی اندروید برنامه لغات فارس و انگلس رو بصورت آفلان و از طرق دتابس معن منه و اگر به انترنت متصل باشد متوند از هر زبان به هر زبان معاندانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی برای اندروید دانلود نرم افزار آندروید همچنین امکان تلفظ لغات انگلیسی بصورت آفلاین در دیکشنری وجود دارد برنامه با سرور های قدرتمند خود واسط بین شما و مترجم متن گوگل است وبهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید ویجت کالا اپلیکیشن دیکشنری فارسی اپلیکیشن دیکشنری اپلیکیشن برنامه آفلاین بهترین دیکشنری های گوشی انگلیسی به فارسی و برعکس بهتریندیکشنریهایگوشی با این ابزار شما نیازی به اتصال به اینترنت ندارید زیرا به صورت آفلاین کار می کند این اپلیکیشن شامل تمام منابعی است که برای تقویت مهارت هایمعرفی بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی وبلاگ اتیچر یک فرهنگ لغت فارسی انگلیسی آفلاین است که شامل بیش از ۱۳۰۰۰۰ کلمه و عبارت است میتوانید با استفاده از سینت دیکشنری عالی برای استفاده در حالت آفلاین فریدلینگو بهترین دیکشنریهای آفلاین زبان انگلیسی بهترین دیکشنریهای آفلاین زباندانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی یاس دانلود دانلوددیکشنریانگلیسیبدانلود دانلود دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی برای اندروید دیکشنری انگلیسی آفلاین برای دانلود اندروید خانه برنامهها کتابها و مراجع کاملترین فرهنگ لغت انگلیسی برای اندروید است با بیش از تعریف این برنامه کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت کار می کند ایندانلود برنامه دیکشنری پرامکانات و آفلاین برای برنامه اندروید دیکشنری برخی از امکانات و قابلیت های برنامه اندروید دیکشنری انگلیسی کاملا آفلاین دسترسی به مترادف متضاد و کلمات مرتبط به هر لغت اصطلاحات انگلیسی و

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting