معنی database به فارسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(معنی database به فارسی) - دانلود

معنی database به فارسی

معنی به فارسی پایگاه داده چیست کاربرد دیتابیس و انواع آن کلمه در فارسی به معنی پایگاه داده است برخی آن را در فارسی دیتابیس میگویند در واقع دیتابیس مجموعهای منظم و سازمان یافته ازپایگاه داده یا دیتابیس چیست تعریف و کاربرد پایگاه داده متمم پایگاهدادهدیتابیسچیستمفهوم دیتابیس یا پایگاه داده را به زبان ساده تشریح کنند اگر چه کلمهی دیتابیس از دههی کتاب ناخدایی دیجیتال کتابی ایرانی دربارهی تحول دیجیتالپایگاه داده چیست و چه کاربردی دارد به زبان ساده مجله فرادرس پایگاهدادهچیست پایگاه داده یا همان دیتابیس بانک اطلاعاتی به صورت لغوی به معنی مجموعه دادهها شناخته میشود به بیان ساده، پایگاههای داده یک مجموعه ازدیتابیس به روز کلمات فارسی به همراه معنی پارسکدرز دیتابیسبهروزکلماتفبا سلام میخواستم کار نرم افزاری بر مبنای کلمات تولید کنم، ولی متوجه شدم در قدم اول نیاز به دیتابیس کلمات فارسی دارم، لطفا در پیشنهاد خود به سوالات زیر پاسخسیستم مدیریت پایگاه داده چیست سون لرن در دیتابیس در آینده جلوگیری شود پردازش و بررسی به این موضوع برخورد کردم که شما خیلی خوب توضیح دادینش در سایتهای ایرانی بیشتر را اموزش دادهپایگاه داده یا دیتابیس چیست انواع پایگاهداده و کاربرد آنها مارال هاست دیتابیس چیست و چه کاربردی دارد در این مقاله به مفهوم پایگاههای داده، انواع و کاربرد آن و همچنین نحوه ساخت دیتابیس می پردازیمپایگاه داده یا چیست همه چیز دربارهی دیتابیس صفر تا صد اما اگر بگوییم که شما با مفهوم این علم، هرروز سر و کار دارید، باورتان میشود در این مقاله و فایل آموزشی بصورت کامل میخواهیم به این سوال پاسخمعنی و ترجمه انگلیسی به فارسی ترجمه تخصصی ایرانیان نتایج جستجو برای ترجمه انگلیسی به فارسی عبارت در دیکشنری تخصصی ایرانیان دیکشنری ایرانیان یک سرویس رایگان برای یافتن معادل کلمات استدیتابیس چیست تعریف، کاربرد و انواع به زبان ساده مجله فرادرس دیتابیسچیست اینجا به این پرسش پاسخ دادهایم که دیتابیس چیست و سایر پرسشهای مهم مثل چگونه دیتابیس بسازیم، فواید دیتابیس و غیره نیز شرح داده شدهاندمعنی دیکشنری تخصصی برساد اگر این اصطلاح تخصصی روانشناسی از انگلیسی به فارسی مفید بود آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید دانلود مقاله ترجمه شده دیکشنری تخصصی به تفکیک دپارتمان

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting