انگلیسی)

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(انگلیسی)) - دانلود

انگلیسی)

انگلیسی برنامه دیکشنری انگلیسی به فارسی دانلود بازار برنامهها کتابها و مطبوعات دیکشنری انگلیسی به فارسی یه برنامه ی بسیار ساده اما خیلی قوی و کاربردی که قابلیت ترجمه کردن کلمات انگلیسی به فارسی رو بدون نیاز به دیکشنری انگلیسی به انگلیسی آسان زبان دیکشنری یک ربات کاربردی فوق العاده مفید است که می توانید از آن به عنوان یک فرهنگ لغت کامل در ترجمه واژه ها و تعاریف مختلف استفاده کنیدترجمیار ترجمه تخصصی مقاله و متن از انگلیسی به فارسی فقط با با ترجمیار خودت میتونی هر نوع مقاله علمی تخصصی رو در کمترین زمان و آنلاین از انگلیسی به فارسی ترجمه کنیکلمات جدید دیکشنری انگلیسی۹۹ کلمه که تازه وارد انگلیسی شدند خانه آموزشلیست کامل کلمات انگلیسی که به تازگی از زبان عامیانه وارد زبان انگلیسی شدند تمامی کلماتی که از عامیانه وارد زبان انگلیسی شدندآموزش زبان انگلیسی در روز ده روز اول به صورت یکجا کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما دوره آموزشی زبان انگلیسی از اول در معنی انگلیسی به انگلیسی فست دیکشنری انگلیسی معنی و نمونه جمله انگلیسی همراه با مترادف و متضاد، تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی، انگلیسی انگلیسی انگلیسیآموزش زبان انگلیسی آموزش نوشتن کلمات انگلیسی آپارات کانال آپارات گرام آموزش زبان انگلیسی برای کودکان آموزش زبان انگلیسی آموزش نوشتن کلمات انگلیسی به کانال آپارات گرام خوش آمدید برنامه دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکس دانلود بازار برنامهها کتابها و مطبوعات این برنامه توسط تیم برنامه نویسی بروز تهیه و تنظیم شده است برخی از قابلیت های این برنامه قابلیت ترجمه از انگلیسی به فارسی و فارسی به لینگمی یادگیری کامل انگلیسی بدون اتلاف وقت در هر کجا و در هر زمانیادگیری کامل انگلیسی بدون اتلاف وقت قدم اول برای ثبتنام در کلاسهای آنلاین نظرات زبانآموزان کلاسهای آنلاین لینگمی دورهی لغات و اسپیکینگ آیلتس سوالات

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting