لغت نامه فارسی(دهخدا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(لغت نامه فارسی(دهخدا) - دانلود

لغت نامه فارسی(دهخدا

لغت نامه فارسیدهخدا لغتنامه دهخدا کامل برنامهها در لغتنامه دهخدا کتابی جامع شامل شرح و معنی واژگان زبان فارسی است این لغتنامه، بزرگترین و مهمترین اثر علیاکبر دهخدا است، که بیش از ۴۰ سال از عمر او صرفلغتنامه دهخدا کامل لغتنامهدهخداکامل لغتنامه دهخدا کتابی جامع شامل شرح و معنی واژگان زبان فارسی است این لغتنامه، بزرگترین و مهمترین اثر علیاکبر دهخدا است، که بیش از ۴۰کتاب لغت نامه دهخدا جلدی اثر علی اکبر دهخدا آژانس کتاب کتابلغتنامهدهخداجلدی لغتنامه دهخدا کتابی جامع شامل شرح و معنی واژگان زبان فارسی است این لغتنامه، بزرگترین و مهمترین اثر علیاکبر دهخدا است، که بیش از ۴۰ سال از عمر او صرف آن شدکتاب فرهنگ لغت دهخدا اثر علی اکبر دهخدا مجموعه جلدی دی بوک فرهنگلغتدهخداکتاب فرهنگ لغت دهخدا مجموعه ای است جامع شامل شرح و معنی واژگان زبان فارسی که در ۱۶ جلد ارایه شده است کتاب لغت نامه دهخدا، بزرگترین و مهمترین اثر علیاکبرلغت نامه دهخدا دیکشنری آنلاین پارسی ویکیلغت نامه دهخدا به صورت آنلاین با قابلیت جستجو و مرور سریع واژگان فارسی به همراه سامانه توسعه و افزودن و ویرایش واژه و درج نظر برای واژه در قالب پروژه پارسیلغتنامه دهخدا در یک دقیقه و پنج بند ۱ فارسی ۱ لغتنامه دهخدا، تالیف علیاکبر دهخدا، ادیب و سیاستمدار، است که جلد اولش در ۱۳۱۸ منتشر شد ۲ این اثر به جز واژگان فارسی، لغتنامه دهخدا ویکینور، دانشنامه تخصصی لغتنامهدهخدا لغتنامه دهخدا، نوشته علیاکبر دهخداش، نویسنده، روزنامهنگار، محقق و شاعر معاصر ایرانی است که چهلسال را برای تلیف و تدوین آن بانگاهی به چگونگی شکل گیری واژه نامه دهخدا لغت نامه دهخدا اولین لغت نامه جامع زبان فارسی است که شامل معنی و کاربرد میلیون ها واژه و اصطلاح در این زبان است علی اکبر دهخدا حدود ۴۰ کتاب فرهنگ فارسی آموز دهخدا بر مبنای پیکره فارسی امروز چ گیسوم کتابفرهنگفارسیآموزعنوان و نام پدیدآور فرهنگ فارسیآموز دهخدا بر مبنای پیکره فارسی امروز بهروز صفرزاده مشخصات نشر تهران دانشگاه تهران، موسسه لغتنامه دهخدا مرکز بینالمللیدانلود کتاب لغت نامه ۱۶ جلدی دهخدا به صورت کامل و لینک مستقیم شعر و ادبیاتلغت نامه بزرگ دهخدا کتابی جامع شامل شرح و معنی واژگان زبان فارسی است لغتنامه دهخدا، بزرگترین و مهمترین اثر علیاکبر دهخدا است، که بیش از ۴۰ سال از عمر او

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting