یک فایل دیتابیس لغات فارسی و انگلسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(یک فایل دیتابیس لغات فارسی و انگلسی) - دانلود

یک فایل دیتابیس لغات فارسی و انگلسی

یک فایل دیتابیس لغات فارسی و انگلسی دیتابیس دیکشنری انگلیسی بلاک دانلود دیتابیسدیکشنریاکاربران عزیز برای شما یک فایلی در موضوع دتابس آماده در مورد مجموعه کامل دکشنر انگلس به فارسی آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت به لینک پایین صفحهفایل دیکشنری فارسی با فرمت قابل بارگذاری بر روی تمامی فایلدیکشنریبافرمتبه همین منظور یک فایل دیکشنری فارسی به انگلیسی و حتما انگلیسی به فارسی با بیش از هفتاد هزار لغت برای استفاده پژوهشگران آماده کرده ایم جهت قابل استفاده بودنتا از بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و انگلیسی وبلاگ دیکشنری این دیکشنری بر اساس لغتنامه طراحی و ساخته شده است یک پایگاه داده بزرگ واژگانبرنامه دیکشنری فارسی به انگلیسی و بلعکس دانلود بازار برنامهها کتابها و مطبوعات دیتابیس غنی بیش از ۲۵۰ هزار لغت مختلف در حوزههای عمومی و تخصصی بازرگانی، شیمی، ورزش، کامپیوتر، علوم نظامی، دریایی، هوایی، پزشکی، عمران، مهندسی، الکترونیک،دانلود فایل فرهنگ لغت فارسی با فرمت قابل بارگذاری بر روی فایلفرهنگفارسیبافرمتقافارسی به فارسی با بیش از هزار لغت برای استفاده پژوهشگران آماده کرده ایم جهت قابل استفاده بودن در همه ساختارهای داده ای و پایگاه داده های مختلفدانلود دیتابیس کامل از لیست لغات فارسی همراه معانی فرهنگ لغت دیتابیس کامل از لیست لغات فارسی همراه معانی فرهنگ لغت تهران فایل امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک دیتابیس انگلیسی با تلفظدیتابیس آماده در مورد مجموعه کامل دیکشنری انگلیسی به فارسی دیتابیسدانلود دیتابیس آماده در مورد مجموعه کامل دیکشنری انگلیسی به فارسی دسته بندی شده بصورت رشته های مختلف دانلود بانک اطلاعاتی دیکشنریدانلود رایگان دیتابیس لغاتترجمه انگلیسی به فارسی دیکشنری آبادیس مترجم گوگل یکی از سرویس های ماشینی رایگان و آنلاین است که یک متن را از زبانی به زبان دیگر بازگردانی می کند زبان های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و ودیکشنری آنلاین فست دیکشنری دیکشنری آنلاین و مترجم متن انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی فست دیکشنری با تلفظ صوتی و نرمافزارهای اندروید آیفون آی پددتابس آماده درباره دشنر زبان سوئد به فارس لغتنامه فارسی به انگلیسی یک ابزار مهم و حیاتی در فرایند یادگیری زبان انگلیسی برای افراد فارسیزبان است این لغتنامهها عموما شامل ترجمههای

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting