دیتابیس تمامی لغات و کلمات فارسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دیتابیس تمامی لغات و کلمات فارسی) - دانلود

دیتابیس تمامی لغات و کلمات فارسی

دیتابیس تمامی لغات و کلمات فارسی دیتابیس لغات فنلاندی به فارسی بروفایل دیتابیسلغاتفنلاندیب برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید برای دانلود اینجا کلیک فرمایید دیتابیس آماده درباره فرهنگ لغت فنلاندی به فارسی ورود آرشیودانلود دیتابیس کامل از لیست لغات فارسی همراه معانی فرهنگ لغت امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک دیتابیس کامل از لیست لغات فارسی همراه معانی فرهنگ لغت را آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت دیتابیس لغات و اصطلاحات فارسی مجموعه نزدیک به هزار کلمه فارسی متشکل از فرهنگ لغت معین، کلمات فارسی ویکی پدیا، اشعار فارسی و سایر منابع برای کاربردهای تمامی تمامیدیتابیس لغات و اصطلاحات مترادف و متضاد فارسی دانلود ها دیتابیس لغات و اصطلاحات مترادف و متضاد فارسی متشکل از رکورد منحصربفرد می باشد که در آن می توانید لغات،اصطلاحات و عبارات عمومی و تخصصی بهدتابس آماده درباره فرهنگ لغت آلمان به فارس بصورت کامل دانلود دتابس آماده درباره فرهنگ لغت آلمان به فارس بصورت کامل دانلود بانک اطلاعات کامل کابران عزز وبسات دتابس آماده درباره فرهنگ لغت آلمان به فارس بصورت معنی تخصصی در دیکشنری آبادیس بپرس سوالت رو اینجا بپرسهمه سوال ها فارسی، عربی و همچنین بیست دیکشنری تخصصی با تلفظ کلمات متقاطع و ابزارهایی مانند واژه ساز، راهنمای انتخاب اسم و دیتابیس کلمات فارسی به فینگلیش بلاگ ایران دیتابیسکلماتفارس امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک دیتابیس لیست کلمات فارسی به فینگلیش و برعکس را آماده دانلود قرار داده ایم برایبرچسب لغت نامه دهخدا دانلود لغتنامهدهخدادر اینجا می توانید دیتابیس های من را دانلود کنید که آموزش زبان در این فایل است همه این موارد را در یک فایل زیپ شده فرار داده ام که با دانلودآن یک جا همه رامعنی ایرانیان معنی مطالب مرتبط دیتابیس کلمات فارسی بانک لغات فارسی دیتابیس تمامی لغات و کلمات فارسی دتابس کامل لغات، اصلاحات، صفات و ضماردیتابیس لغات و اصطلاحات انگلیسی به فارسی بخش اول حروف دانلود هایادگیری زبان انگلیسی بدون تسلط بر دایره لغات قوی، امری دشوار و طاقتفرسا خواهد بود دیتابیس جامع لغات انگلیسی به فارسی، ابزاری قدرتمند برای غنیسازی دایره

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting