ربات تلگرام تمامی مشخصات کاربران ایرانسل را افشا کرد !

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ربات تلگرام تمامی مشخصات کاربران ایرانسل را افشا کرد !) - دانلود

ربات تلگرام تمامی مشخصات کاربران ایرانسل را افشا کرد !

ربات تلگرام تمامی مشخصات کاربران ایرانسل را افشا کرد انتشار اطلاعات کاربران توسط ربات تلگرامی موبایل روز انتشاراطلاعاتکاربرا در طی چند روز گذاشته ربات تلگرام با نام شروع به انتشار اطلاعات کاربران اپراتور ایرانسل نموده بود یعنی شماره را که میدادی اطلاعات کرد کرد هک ایرانسل و افشای اطلاعات میلیون مشترک بر روی تلگرام یک هکر با نفوذ به پایگاه اطلاعاتی ایرانسل ، اطلاعات میلیون مشترک این اپراتور را توسط یک ربات تگرام فاش کرده استبا ارسال شماره ایرانسل بهایرانسل هک شد ربات افشاکننده اطلاعات از دسترس خارج شد صدای میانه یک روبات تلگرام توسط هکر ها ساخته شده است که با دادن شماره ایرانسل، تمامی مشخصات مشترک به دست می آید این اقدام حریم خصوصی کاربران ایرانسلربات افشاکننده دوباره فعال شد تابناک صفحه نخست سیاسی طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر فروش اطلاعات کاربران یکی از اپراتورهای تلفن همراه از طریق یک ربات تلگرامی منتشر شده بود که وزارت ارتباطات ازسرنوشت نامعلوم اطلاعات مشترکان ایرانسل افتانا سرنوشتنامعلوماطلاعاتمشترکان این ربات تلگرامی با ارائه شماره سیمکارت، مشخصات نام، کد ملی و آدرس مالک سیم کارت را ارائه میکرد وزارت ارتباطات اعلام کرد سه سال پیش بخشیعامل انتشار اطلاعات میلیون مشترک ایرانسل دستگیر شد در روزهای اخیر خبر رباتی در تلگرام جنجالساز شد و بار دیگر این موضوع حساس را باز کرد در این روزها رباتی در تلگرام با دریافت شمارههای ایرانسل، اقدام به افشایسریال افشای اطلاعات مشترکان اینبار نوبت ایرانسل وبگردی اخبار داغ هر از چند گاهی اطلاعات برخی مشترکان ایرانسل با روش های مختلف و به روزتر از قبل در اختیار عموم قرار می گیرد و گویی این افشای اطلاعات تمامی نداردفهرست نقض دادههای کاربران ایرانی ویکیپدیا، دانشنامه آزاد فهرستنقضدادههایکاربردر سالهای اخیر اطلاعات ۸۰ میلیون شهروند ایرانی از سرورهای سازمان ثبت احوال، میلیونها کاربر ایرانی توسط نسخههای غیررسمی اپلیکیشن تلگرام، پنج میلیون کاربر سیبسکوت ایرانسل در برابر افشای اطلاعات کاربران بولتن نیوز اخبار و فناوری یک روبات تلگرام توسط هکر ها ساخته شده است که با دادن شماره ایرانسل، تمامی مشخصات مشترک به دست می آید این اقدام حریم خصوصی کاربران ایرانسل را بهروبات افشا گر اطلاعات ۲۰ میلیون مشترک ایرانسل مسدود شد روباتی در تلگرام که به افشای اطلاعات صاحبان میلیون سیم کارت ایرانسل در روزهای پنج شنبه و جمعه پرداخته بود، با همکاری وزارت ارتباطات و ربات ربات

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting