پیش شماره های تلفن ثابت در تهران

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(پیش شماره های تلفن ثابت در تهران) - دانلود

پیش شماره های تلفن ثابت در تهران

پیش شماره های تلفن ثابت در تهران پیش شماره تهران چیست تلینا بلاگ این شماره تلفن های ثابت بیشتر با سرشماره به چشم می خورند سرشماره تهران مربوط به کدام اپراتور است شرکت رسانه مهر وطن ضحی کیش سابق، درسرشماره های متعلق به کجاست مرکز تلفن ویپ ایران سرشمارههای شماره تلفن های اینترنتی به صورت هشت رقمی قابل استفاده است، به این صورت که بعد از کد استان پیش شماره و شاتل قرار می گیرد و بعد از آنکد پیش شماره شهرهای مرکز استان و آدرس اینترنتی مخابرات استان ها بخشمیزخدمت کدپیش اسامی استان های کشور و نام مرکز استان و کد پیش شماره تلفن مرکز استان و آدرس سایت شرکت مخابرات استانپیش شماره های تهران شریف پلاس پیششمارههایتهران این نوشته در اخبار ارسال و استان تهران پیش شماره تلفن ثابت تهرن شهر تهران محلات محله مخابرات مناطق منطقه برچسب شده است افزودنپیش شماره کجاست انارتل بلاگ برای پیش شماره متوجه شدیم که آن برای استان تهران است حال عدد ۹ آن برای کدام اپراتور تلفن ثابت اینترنتی است سرشماره شرکتها مخابراتیپیش شماره تهران مربوط به کجاست رسانه مهر وطن یا ضحی کیش پیششمارهتهرانمربوطبهکجاستشرکت های خصوصی مخابراتی با پیش شماره تهران و سایر شهرهای کشور اقدام به واگذاری شماره تلفن ثابت نموده اند این شماره تلفن های ثابت بیشتر با سرشماره به چشم میتلفن ثابت پیش شماره تهران کجاست اخیرا با این سوال زیاد مواجه می شویم که پیش شماره تلفن ثابت از تهران مربوط به کجاست لازم به ذکر است این شماره ها نیز مانند دیگر شماره هایخطوط با پیش شماره چه تلفنهایی هستند ویپ بلاگقبل تر از سرشماره های تلفن ثابت اپراتورهای سرشماره برای موارد خاصی مانند خطوط هوشمند بکار می رفت خطوط هوشمند به این منظور طراحی شده اند که در ازایانواع شماره تلفن ثابت در ایران و نحوه خرید آن هایفون بلاگ شماره های چهار رقمی با پیش شماره یک بدون کد استان شماره چهار رقمی خطوط تلفنی رند و کوتاهی هستند که به راحتی به خاطر سپرده می شوند به طورکلیپیش شماره ۹۶ تهران مربوط به کدام اپراتور است تل با ما پیششمارهتهرانمربوطبهکداماپرااما بعد از مدت ها با توجه به گستره فعالیت و شبکه سازی پروانه این شرکت ها توانایی ارائه تلفن ثابت را پیدا کردند در این مقاله قصد داریم شما را با تلفن هایی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting