gis آموزش

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(gis آموزش) - دانلود

gis آموزش

آموزش آموزش رایگان مقدماتی تا پیشرفته محصولات به آموزش رایگان خوش آمدید ما در این دوره از صفر صفر به شما آموزش خواهیم داد که از آرک جی ای اس پرو استفاده کنیدآشنایی با نرم افزار آرک جی آی اس آپارات آموزش آرک جی آی اس تفکیک عوارض لایه ها با ابزار آموزش شهرسازی و معماری فیدار در شهرسازی پکیج آموزش جی آی اس آموزش دانلود رایگان ۱۸ درس آموزش مقدماتی تا پیشرفته فیلم فارسی بسیاری از اساتیدی که در حال تدریس هستند، فقط از همین بسته برای یادگیری استفاده کرده اند دانلود جزوه آموزش نرم افزار جی آی اس دو جزوه ای که برایدوره مقدماتی نرم افزار جهاد دانشگاهی نرمافزارمقدماتیمدت دوره ساعت مدرس حمیدرضا سعیدیدکترای رشته از دانشگاه تهران نحوه برگزاری آفلاین هزینه ریال سرفصل کلیات و آشنایی شروع کار با نرم افزار آرک جی آی اس پرو این فیلم اولین قسمت از دوره آموزشی نرم افزار است در این ویدیو نگاهی داریم به محیط نرم افزار بخشهای مختلف و کارایی هر دوره جامع آموزش نرم افزار یک سیستم اطلاعات جغرافیایی است که برای نمایش داده های جغرافیایی یا به عبارت ساده تر می توان از آن برای ایجاد نقشه استفاده کرد مدت دوره ساعتپک فیلم های آموزش مقدماتی تا پیشرفته با گارانتی و هدیه رایگان پک ویژه آموزش مقدماتی تا پیشرفته در محیط با کیفیت کاری از گروه آموزشی ، با هدف آموزش ارزان سیستم اطلاعات مکانی برای سازمانهاآموزش جلسه اول آشنایی با نرم افزار و منوها قسمت اول آپارات آموزش کامل نرم افزار از مقدماتی تا پیشرفته به صورت گام به گامجلسه اول آشنایی با نرم افزار ، محیط کار و منوهای نرم افزارمدرس آموزش جی آی اس آموزش جی آی اس کتاب رایگان آموزش کتاب آموزش آرک جی آی اس پرو آموزش های رایگان کتاب آموزش را به رایگان از آکادمی سنجش از دور ایران مشاهده و دانلود کنید این کتاب به صورت الکترونیکی می باشد

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting