بیماری گوساله پرواری

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(بیماری گوساله پرواری) - دانلود

بیماری گوساله پرواری

بیماری گوساله پرواری دلایل بروز بیماری پیکا در گاوها گوسفند زنده دلایلبروزبیماریپیکاد گوسفند زنده دام زنده لایو شیپ دلایل بروز بیماری پیکا در گاوها رخ می دهد که منجر به خوردن یا لیسیدن سنگ، بتن، پلاستیک یا هر چیز دیگریعلائم شاربن در گاو و راه های درمان و پیشگیری از آن دارودار مقالات شاربن یک بیماری مشترک میان دام و انسان است این بیماری از یک باکتری گرم مثبت با نام باسیلوس آنتراسیس ایجاد می گردد شاربن در گاو در چراگاهتب برفکی ویکیپدیا، دانشنامه آزاد تببرفکیتب برفکی یا بیماری دهان و پا به انگلیسی یک بیماری عفونی و گاهی کشنده ویروسی است که موجب بیمار شدن حیوانات زوج سم از جمله گاوبه منظور بررسی اثر شکل فیزیکی جیره بر عملکرد پرواری گوساله اثر تغذیه سیلاژ تفاله انگور سفید بر عملکرد پرواری گوساله های نر هلشتاین ایجاد مقاومت در عوامل بیماری زا در زمان استفاده گوساله نر هلشتاین چکیده بهپنومونی در دام علائم و درمان ماکیان دام پارس وبلاگ پنومونی یا بیماری تنفسی گاوان یک مشکل شایع در گوساله ها و گاوهای جوان با سن هفته تا ماه می باشد این بیماری سبب التهاب بافت ریه و پرواری پرواریآشنایی با تیلریوز یا بیماری زردی در دام سازمان دامپزشکی کشور اخبار نوعی از انگل تک یاخته که عامل تیلریوز است درگاو و گوساله، و نوع دیگر آن در گوسفند و بز ایجاد بیماری میکنند ولی گاهی نوع زردی گاو و گوساله درنشانه های بیماری تیلریوز در گوساله ها آپارات این بیماری در گوسفند وبز نیز دیده می شود ویدئوهای بی نظیر در سایت اطلس دام و طیور برای آشنایی بیشتر با صنعت دام و طیور به ویژه کاربردهایراه درمان بیماری تیلریوز یا زردی گاو کارخانه خوراک دام و طیور مهرادان بیماری تیلریوز گاوی یکی از بیماری های شایع در گاوها است که در ایران به نام بیماری زردی گاو می شناسند و عامل اصلی آن انگلی به نام تیلریا آنولاتا است راه انتقالعلائم و دلایل نفخ در گاو راهکارهای پیشگیری و درمان آن نفخ گاو بیماری پیشنهاد مطالعه بهترین خوراک گوساله پرواری از فرمول جیره غذایی تا محاسبه هزینه برخی از بیماری های دستگاه گوارش مانندخوراک طلایی گوساله پرواری بهترین غذا برای رشد گوساله و تغذیه خوراکطلاییگوسالهپرواری اگردر منطقه شما بیماریهای تب برفکی و تلفات گوساله بالاست،در مبدا، قبل از انتقال گوساله از آنتی بیوتیک مولتی ویتامین برای گوساله ها استفاده

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting