فتق نافی در گوساله

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(فتق نافی در گوساله) - دانلود

فتق نافی در گوساله

فتق نافی در گوساله گوساله ۲ ماهه که درگیر فتق ناف بود و مراجعه کردن و جراحی شد گوساله ۲ ماهه که درگیر فتق ناف بود و مراجعه کردن و جراحی نافی نافیتحقیق مقاله مشکلات ناف در گوساله های تازه متولد شده آران پیپر دانلود تحقیقمقالهمشکلاتنا تا اینچ از بند ناف معمولا از شکم گوساله آویزان است چنانچه این بند طی الی روز ، دچار عفونت نشده و مکررا توسط گوساله های دیگر مکیده نشود، خشک می گردداقدامات مهم پس از تولد گوساله هنرستان کشاورزی امام رضا ع اسفراین اقداماتمهمپسازتولدگ ناف از فاصله تا سانتی متری و سپس ضدعفونی کردن توجه شود که گره زدن نزدیک بندناف به بدن ممکن است باعث فتق ناف شود قدم چهارم دادن آغوز به گوساله گزارش درمانگاهی فتق شکمی همراه با آبسه در گاو آبستن گزارشدرمانگاهیفتق مواردی که در انتهای آبستنی به طور نادر در گاو احتمال وقوع دارد، فتق فتق شکمی می باشد این مقاله گزارشی از یک مورد فتق شکمی همراه با گوساله سالم بوده استفتق نافی در گوساله یاشا فایل فتق نافی در گوساله کابران عزیز وبسایت یاشا فایل برای شما یک مطلبی درباره فتق نافی در گوساله آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسال فرماییدمشکلات ناف درگوساله های تازه متولد شده تا اینچ از بند ناف معمولا از شم گوساله آویزان است چنانچه این بند طی الی روز ، دچار عفونت نشده و مررا توسط گوساله های دیگر میده نشود، خش می گرددکلینیک دامپزشکی سروش جراحی فتق نافی گوساله جراحی فتق نافی گوساله تشخیص و درمان فتق نافی در خرگوش یک گزارش موردی نادر سیویلیکا فتق می تواند در تمام حیوانات اهلی رخ دهد، اما بیشتر در کره اسب ها، خوک ها، گوساله ها و توله ها دیده می شود و به ندرت در حیوانات آزمایشگاهی نظیررخداد هایپوسپدیا در یک رس گوساله نر هلشتاین دو ماهه به همراه رخدادهایپوسپدیا رخداد هایپوسپدیا در یک رس گوساله نر هلشتاین دو ماهه به همراه کریپتوارکیدیسم و فتق نافی اکبر ارفعی آخوله بابک قاسمی پناهی ایرجدرمان فتق حیوانات در دامپزشکی درمانفتقحیواناتدردامپزش این نوع فتق در ناحیه کشاله ران تنها درجایی که گوشت درونی بر روی پای عقب به بدن متصل است ، یافت می شود فتق می تواند کوچک یا بسیار بزرگ باشد اگر

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting