آموزش پرورش مرغ گوشتی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آموزش پرورش مرغ گوشتی) - دانلود

آموزش پرورش مرغ گوشتی

آموزش پرورش مرغ گوشتی سالن ، روز دوره پرورش مجتمع پرورش مرغ گوشتی ۲۰۰هزار قطعه ای سالن ، روز دوره پرورش ، مدیریت پرورش هفته اول جوجه گوشتی ، تعداد جوجه قطعه ظرفیت استاندارد قطعه بررسی و بازدید کتاب اصول پرورش مرغ گوشتی چ گیسوم کتاباصولپرورشمرغکتاب اصول پرورش مرغ گوشتی اثر مرتضی بیکی بوده و چاپ آن در سال توسط انتشارات مرز دانش، آب نگاه منتشر شده استآموزش صفر تا ۱۰۰ پرورش مرغ گوشتی مدیر دام صفرتاپرورشمرغگوشتیمطالب جمعآوری شده در این بسته آموزشی در حقیقت نکات کلیدی و عملی دهها سمینار، مقاله، دورههای آموزشی و کتابهایی است که کسبوکار پرورش دهندگان مرغ گوشتی رامراحل پرورش مرغ گوشتی فورکیا مراحلپرورشمرغگوشتی رسیدن سریع جوجه به آب بسیار مهم است لذا سعی کنید کارتن حاوی جوجهها را نخست در کنار آبخوریها بچینید و از ته سالن شروع به تخلیه جوجهها درآموزش پرورش مرغ گوشتی تاسیسات و تجهیزات مرغداری چاپارل حیوانات در قسمت اول دوره آموزشی پرورش مرغ گوشتی به موضوع بسیار مهم تاسیسات و تجهیزات مرغداری گوشتی می پردازیم که اطلاع از این موضوع بر هر مرغداری ضرورینحوه راه اندازی پرورش مرغ گوشتی و کسب درآمد از آن کارمنتو پرورشمرغگوشتیپرورش مرغ گوشتی به معنای تهیه کردن جوجههای یک روزه و نگهداری از آنها مطابق با یک برنامه خاص، رسیدگی به بهداشت و تغذیه آنها تا زمان رسیدن به وزن مطلوب برایصفر تا صد پرورش مرغ گوشتی آپارات در این ویدیو به طور کامل و جامع پرورش مرغ گوشتی را بطور صنعتی میاموزید راهکارهایی برای پرورش مرغ گوشتی در خانه پرآور مرغیکی از مهمترین مراحل در پرورش ماکیان، جلوگیری از بیمار شدن مرغها است بیمار شدن یک مرغ منجر به بیماری کل گله و نیز در ادامه باعث کاهش تولید و یا تلف شدنسود پرورش مرغ گوشتی آموزش نکات مهم برای افزایش سود زیاد مرغ ایجاد فضای کافی برای پرورش مرغها و جوجهها یک روزه مهمترین کاری است که باید انجام دهید همچنین ساختمان یا محل مورد نظر باید دارای ویژگیهای

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting