تحقیق پرورش طيور گوشتي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(تحقیق پرورش طيور گوشتي) - دانلود

تحقیق پرورش طيور گوشتي

تحقیق پرورش طور گوشت راهنما مدرت پرورش مرغ گوشتی آبراکرز دتر محمد مذن راهنما مدرت پرورش مرغ گوشتی آبراکرز موقعت و ساختمان مزرعه بهتر است در منطقه عار از آلودگ ها مروب اجاد شود و از نزدترن مزرعه پرورش طور وآموزش جامع پرورش مرغ گوشتی آموزشجامعپرورشمرغگوشتی شرکت سارین جوجه تثر ارتفاع آبخورها نپل بر عملرد طور گوشت عوامل موثر در رو ضرب تبدل غذائ در جوجه ها گوشت حاو غالت با وسوزته باالاصول پرورش طیور مجتمع زرپا الهی اصولپرورشطیور از بهترن راهها دستاب به پروتئن حوان گوشت مرغ و تخم مرغ پرورش طور م باشد چرا ه با رعات اصول فن پرورش طور، پرورش طور، پروتئن با قمت ارزان،مرور کلی بر برنامه ی نوری سالن های پرورش مرغ گوشتی و اهمیت آن مرورکلیبربرنامهینوری این برنامه بر اساس وضعیت گله قابل تغییر است اما یکسری اصول اساسی باید در همه ی برنامه های نوری تنظیم شده برای سالن های پرورش طیور گوشتی رعایت تحقیق تحقیقمقالات مرغداری و طیور صنعت کشاورزی رصد مقالات مرغداری و طیور جوجه های گوشتی ایران تغذیه دام و طیور طیور بومی کنترل پاتوژن های روده ای در مزارع پرورش طیور و اهمیت آن ها از نظر بهداشت عمومیتحقیق فضای مورد نیاز برای پرورش مرغ گوشتی و تخمگذار تحقیقفضایموردنیازبدانلود تحقیق فضای مورد نیاز برای پرورش مرغ گوشتی و تخمگذار، در قالب فایل در صفحه تحقیق درباره میزان فضای مورد نیاز به ازای هر کیلو مرغ گوشتی یااصول پرورش جوجه های گوشتی در مرغداری های صنعتی برای آشنایی با تجربه های موفق تولید کنندگان و بهره برداران تمامی حوزه های کشاورزی زراعت،باغبانی،دام،شیلات،مکانیزاسیون،آبیاری،آفات و بیماری ها،تغذیه خاک و سمومپرورش طیور پرورش در صنعت پرورش طیور گوشتی کشور مشکلات فراوانی وجود دارد که باعث شده ضمن وارد آمدن خسارات ناشی از تلفات و بهره کم، عموما محصولات به دست آمده از جنبه بهداشت عمومیصفر تا صد پرورش مرغ گوشتی از جوجه کشی تا کشتارگاه به صورت در این ویدئو تمامی مراحلی که برای پرورش مرغ گوشتی در بستر نیاز است از جوجه کشی تا هفته پنجم پرورش به صورت کامل نمایش داده شده است، جزئیات اصول بهداشتی در پرورش طیور گوشتی شرکت طیوران صنعت سید اصولبهداشتدرپرو هنگام پرورش طیور گوشتی، در صورتی که کوچکترین تغییری در وضعیت موجود گله در مرغداری ایجاد شود، یک مرغدار با تجربه متوجه بیماری شده و برای رفع آن

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting