ایجاد فحلی در اسب

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ایجاد فحلی در اسب) - دانلود

ایجاد فحلی در اسب

ایجاد فحلی در اسب تعیین زمان جفت گیری در مادیان فرم کاربردی رویان گیتی تعیینزمانجفتگیریدرمادیان در این دوره یک یا چند فولیکول غالب در تخمدان رشد بیشتری کرده و استروژن ترشح می کنند این هورمون باعث ایجاد علایم فحلی در مادیان و تمایل وی برایحالات و ویژگی رفتاری اسب فحلی طولانی بین تا روز، و متوسط آن روزاست گزارشهایی مبنی بر طولانی شدن این دوره تا روز یا بیشتر نیز ارائه شده است در این هنگام،تعیین شروع و پایان فعالیت جنسی از طریق هورمون های جنسی در اسب تعیینشروعوپایانفعالیتجن چرخه تولیدمثلی فحلی برای همه مادیانها در فصل تولیدمثل یک سال قبل از نمونه گیری به ثبت رسیده بود این ده راس مادیان به سه گروه سنی تا سال رفتار فحلی و زمان تخمکگذاری در مادیانهای کرد استان کرمانشاه فحلی بعداززایمان، طول آبستنی وزمان از شیرگیری کره اسب هانیز ارزیابی گردید در این طرح چرخه فحلی، طول سیکل فحلی ، طول مدت استروس، دایستروس، مت استروس و ایجاد ایجادنکاتی درباره زایمان اسب باشگاه سوار کاری ماهان مادیان ها در حدود ۱۸ ماهگی به بلوغ می رسند و تحت یک چرخه فحلی یا گرما قرار می گیرند مادیان ها در طول فصل تولید مثل به طور مکرر وارد گرما می شوند، که معمولا تادوره الی روزه فصل تولیدمثلی آغاز میشود و چرخههای منظم فحلی در چرخه ی فحلی اسب ماده در سن سالگی بلوغ شروع و سالگی تشکیل میشودآلترنوژست برای اسب چیست دانش به طور خلاصه، آلترنوژست یک هورمون مصنوعی است که در اسب ها برای مدیریت تولید مثل استفاده می شود کاربرد اصلی آن تنظیم و کنترل چرخه فحلی درتولید مثل اسب اسبسوارکاری دلیران تنگستان اهرم نریان معمولا از سنین سه الی تا سالگی به عنوان سیلمی در جفتگیری و کشش مورد استفاده قرار می گیرند در مراکز پرورشی این مدت به مراتب کمتر است میانگین سن اسبشربت پروژسترون خوراکی اسب قیمت آسپت محصولات زمان شروع فحلی اسب مدت زمانی است که در آن خانه محصولات اسب مکمل اسب و کنسانتره اسب مکمل مکمل معدنی اسب خوراکی ساخت استرالیارفتارشناسی اسب مریم قنبری حکیم مهر صفحه نخست عمومی رفتار یک خصوصیت فنوتیپی است که در نتیجه تداخل بین محیط و عوامل ژنتیکی ایجاد میشود رفتار حرکتیاسب در حالت طبیعی دارای نوع حرکت است رفتار

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting