بهترین نژاد گاو گوشتی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(بهترین نژاد گاو گوشتی) - دانلود

بهترین نژاد گاو گوشتی

بهترین نژاد گاو گوشتی گاو گوشتی هلشتاین فروش گاو و گوساله گاوگوشتیهلشتاینگاو گوشتی هلشتاین یک نژاد گاو گوشتی سنگین می باشد فروش گاو گوشتی از نژاد هلشتاین در ایران رایج می باشد تعدادی گاو گوشتی سنگین از نژاد سمینتال و گاو گوشتیگاو نژاد بریتیش بلو آرکاژن وبلاگ گاوهای نژاد بریتیش بلو پتانسیل رشد بسیار بالایی داشته و لاشه ای با بازدهی بالا تولید می کنند در مقایسه با اغلب نژادهای گوشتی، گاوهای بریتیش بلونژاد گاو گوشتی با ویژگی های ژنتیکی در سرعت رشد و می نژاد گاو گوشتی با ویژگی های ژنتیکی در سرعت رشد و می خرید گوساله بهترین نژاد فروش گوساله سمینتال دام زنده فروش بهترین و اصیل ترین گوساله های اسپرم وارداتی سیمینتال و مونت بیلیارد اصیل با بازدهی بسیار عالی در پروار گوشتی و داشتی شیری گوساله نر سیمینتال پرواری قطع شیرواگیو گران قیمت ترین نژاد گاو مکتوس واگیوگرانقیمتتریننژادگوشت گاو واگیو به عنوان گرانبهاترین و با کیفیتترین گوشت در جهان شناخته میشود، که دلیل عمده آن علاوه بر نژاد خاص این نوع دام کیفیت خوراک آن نیز میباشد همچنین۳۱۰ راس گوساله نژاد گوشتی شاروله از فرانسه به ایران وارد شد تصاویر صفحه نخست عمومی گوساله نژاد شاروله ، بخش زیادی از گاوهای گوشتی فرانسه را تشکیل میدهد و یکی از بهترین نژادهای گوشتی گاو است از جملهگاو آبی بلژیکی ویکیپدیا، دانشنامه آزاد گاوآبیبلژیکیگاو آبی بلژیکی یک نژاد گاو گوشتی است که بدنی فوقالعاده عضلانی و جثهای بسیار بزرگ دارد گاو آبی بلژیکی، در میشلن بلژیک ظاهر عجیب این گاوها به دلیل وقوع یکمعرفی برترین نژاد گاو شیری جهانی و نژاد بومی ایران نژاد هلشتاینفریزن یکی از نژادهای گاو شیری که بیشترین تولید را دارد، نژاد گاو هلشتاینفریزن است که از کشورهای هلند، آلمانانواع دامداری دامپروری و کشاورزی شیر و دام کنگاور انواعدامداری دامداری گوشتی در این نوع دامداری، تمرکز بر روی تولید گوشت است گاوها، بزها، گوسفندها، گوسالهها و برهها برای تولید گوشت استفاده میشوندنژاد گاو هلشتاین چیست و چه ویژگیهایی دارد سامانه تامین دام و طیور گوساله هلشتاین از محبوبترین نژادهای گاو شیری در جهان است که بهخاطر بدن سفید و سیاهش شناخته میشود و بهطور متوسط روزانه حدود ۶۰ کیلوگرم

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting