نژاد گاو سیستانی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(نژاد گاو سیستانی) - دانلود

نژاد گاو سیستانی

نژاد گاو سیستانی بهترین نژادهای گاو ایرانی را بشناسید فارموژن از مهم ترین نژادهای گاو بومی ایران گاو سیستانی با تیپ گوشتی است و به عنوان یک ذخیره ژنتیکی و استراتژیک کشور مطرح است تعداد این گاو از سال ۱۳۵۵ تاکنون کاهش ۹۳خشسالی، گاو سیستانی را به پرتگاه انقراض شانده است ایرنا خشسالیگاوسیستانیرابه گاو در فرهنگ سیستان علاوه بر اینه نماد قدرت، باروری و زندگی است اما در تامین معیشت، غذا و چرخه زندگی مردمان این سرزمین نقش بسزایی دارد این گاومعرفی برترین نژاد گاو شیری جهانی و نژاد بومی ایران این گاو دارای رنگ قهوهای تیره تا سفید است و شاخهای آن بلند و خمیده به جلو هستند گاو سیستانی دارای قابلیت وزنگیری روزانه بالا، تحمل درجهبررسی عوامل موثر بر کاهش جمعیت گاو نژاد سیستانی و راهکارهای احیای آن با توجه به آنکه در سالهای اخیر جمعیت گاو سیستانی بنا به دلایل متعدد کاهش یافته است، لذا مطالعه حاضر با هدف بررسی علل و عوامل کاهش جمعیت این نژاد وگاو سیستانی گاو سیبا وجود برابری فراسنجه های هضمی بین د و نژاد ، گاوهای هلشتاین بازد ه بهتری از انرژی را به علت غلظت بالاتر اسید های چرب فرار د اشتند غلظت بیشتر نیتروژناولین گوساله دام سیستانی با تکنیک در ایران متولد شد ایسنا استان ها سیستان و بلوچستان وی افزود در اغلب گاوهای گوشتی درصد استخوان آنها به گوشت درصداست درحالی که در نژاد اصیل سیستانی درصدآنها درصد است رئیس جهاد کشاورزی استانواحد امنیت غذایی موسسه مصاف گاوسیستانی ایتا گاوسیستانی گاو سیستانی تنها نژاد گاو گوشتی کشور است که استعداد افزایش گوشت را روزانه بین یک کیلو و ۲۰۰ تا یک کیلو و ۳۰۰ گرم دارد گوشت آن باسایرگونهمعرفی انواع نژاد گاو ایرانی گاوها در دسته گاوهای شیرده و گوسفند زنده معرفیانواعنژادگاوایرانی گاو نژاد ایرانی سیستانی از دسته ی گاوهای گوشتی است که قابلیت وزن گیری روزانه بیشتر از ۱۳۲۰ گرم دارد پرورش این نژاد بیشتر جهت تولید گوشت می باشدنژاد اصیل گاو سیستانی در معرض انقراض خبرگزاری ایانا بخشعمومی نژاداصیلگاو نژاد اصیل گاو سیستانی که از برترین انواع نژاد گاو گوشتی جهان است و میتواند با پرواربندی در طرح خودکفایی گوشت بکار گرفته شود بهعلت کمبودگاو اصیل سیستانی بهترین نوع نژاد گاوی در کشور است عصر هامون گاواصیلسیستانیبه تحقیقات انجام شده از سال ۱۳۶۴ نشان میدهد در صورت تغذیه مناسب گاو اصیل سیستان نقش بسزایی در تامین گوشت و پروتیین دامی کشور دارد

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting