نژادهاي گاو گوشتي ايران

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(نژادهاي گاو گوشتي ايران) - دانلود

نژادهاي گاو گوشتي ايران

نژادها گاو گوشت اران کتاب معرفی نژادهای گاو شیری، گوشتی، دورگ و ایرانی چ گیسوم کتابمعرفینژادهایگاوکتاب معرفی نژادهای گاو شیری، گوشتی، دورگ و ایرانیاثر مهدی حسینزاده بوده و چاپ آن در سال توسط انتشارات پریور منتشر شده استواردات سه نژاد برتر گاو گوشتی برای تولید خارج رحمی جنین علم و فناوری جهاد دانشگاهی پژوهشگاه ابن سینا به تازگی اقدام به واردات ۵۰ رس گاو از سه نژاد برتر گوشتی شاروله، لیموزین و اکتین کرده است این سه نژاد تاکنون در کشورانواع نژادهای گاو گوشتی بانک مقالات فارسی انواعنژادهایگاوگوشتیانواع نژادهای گاو گوشتی پاورپوینت نژادهای گاو گوشتی گاوهای بومی ایران و نژادهای شیری جهان بلان بلوبژ در کشورهای بلیک و فرانسه وجود دارد و جز نزادهایدر مورد نژادهای گاو گوشتی که مشهور نیستند بدانیم علم و دامپروری توده گاوهای دشتی مثل سیستانی از نظر جثه بر گاوهای ایرانی برتر بوده و دومنظوره گوشتی و کار می باشد تذکر از گاو سرابی به عنوان جرسی ایران نام می برند بهنژاد گاو گوشتی با ویژگی های ژنتیکی در سرعت رشد و می قبل و از منشا گاوهای آسیایی بوجود آمده است از صفات ژنتیکی وارد این کشور شد پایگاه خبری ترویجی دامپروری و علوم دامی ایران دامنا نژاد گاو هلشتاین چیست و چه ویژگیهایی دارد سامانه تامین دام و طیور بله، نژاد هلشتاین برای پروار در ایران مناسب است در ایران، گاوهای هلشتاین به طور گستردهای برای تولید گوشت پرورش داده میشوند آنها معمولا در سنمعرفی نژادهای گاو گوشتی و گاومیش ایران و جهان معرفینژادهایگاوگوشمعرفی نژادهای گاو گوشتی و گاومیش ایران و جهان بخش پایانی نویسنده دکتر صادق کریم زاده زبان فارسی انتشار در ماهنامه دامپرور، پیاپی فروردین انواع دامداری دامپروری و کشاورزی شیر و دام کنگاور انواعدامداری مبینا فیض الله زاده بهترین نژاد های گاوشیری ایرانی دامداری گوشتی به صورت پرورش دامهای گوشتی تولید گوشت با کیفیت در دامداری گوشتی، تمرکزمعرفی برترین نژاد گاو شیری جهانی و نژاد بومی ایران گاو نجدی شاخصترین توده جمعیتی گاو در خوزستان بوده و از سوی فائو نیز به همین نام شناخته میشود این گاو یک نژاد شیریگوشتی است که در جنوب و جنوبمعرفی نژادهای گاو گوشتی و گاومیش ایران و جهان آریا بهداد فیدار معرفینژادهایگاوگوشتیوگاومیش آریا بهداد فیدار ، برترین تولید کننده انواع کنسانتره طیور گوشتی ، تخم گذار ، بوقلمون در ایران مفتخر است محصولات با کیفیت خود را از بهترین و

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting