دانلود نژادهاي گاو گوشتي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دانلود نژادهاي گاو گوشتي) - دانلود

دانلود نژادهاي گاو گوشتي

دانلود نژادها گاو گوشت پرورش گاو شیری عکس نژاد گاو شیری پرورش گاو فیلم آموزشی پرورش گاو گوشتی مجموعه آموزشی راهنمای جامع پرورش گاو شیری دانلود رایگان آموزش کاملنژادهای گاو گوشتی که غیر مشهور نژادهایگاوگوشتیبرانگوس منشا آن کشور آمریکا می باشد و از تلاقی براهمن و آنگوس می باشد که سه هشتم خصوصیات نژاد براهمن و پنج هشتم خصوصیات نزاد آنگوس را دارا است رنگ بدن سیاهدانلود پاورپوینت نژادهای گاو گوشتی میهن پروژه پاورپوینتنژادهای نژادهای گاو شیری مگر اینکه گاوهای ماده با گاو نر نژادهای گوشتی ، نژاد آمیزی شوند نژادهای گاو گوشتی معروف یکی از قدیمی ترین نژادهای گاوهایبرنامه دامیار گاو و گاومیش دانلود بازار برنامهها ابزارها این نرم افزار به دامداران کمک می کند تا مزارع گاوهای شیریگوشتی خود را مدیریت کنند تمامی اتفاقات و رویدادهای دامداری مانند تولید شیر و گوشت، درآمد، هزینه ها وخرید و فروش و قیمت انواع گاو و گوساله در شیپور همه ایرانمشاهده هزاران آگهی خرید و فروش انواع گاو و گوساله شیرده و محلی نر و ماده با قیمت های مناسب و ارزان در شیپوردانلود تحقیق و مقاله دانش آموزی و دانشجویی در مورد نژادهای گاو شیری جستجویتحقیقمقاله نژادهایکم کم در اثر تماس مداومی که بدین طریق با گاو ، بز و میش کوهی حاصل کرد علاوه بر فوائد گوشت از مزایای شیر هم برخوردار شد و پس از قرون تحقیق مقاله معرفی نژاددانلود پاورپوینت نژادهای مختلف گاو سیگمالند پاورپوینتگاو های هلشتاین یکی از معروف ترین نژادها هستند و برای تولید شیر و گوشت پرورش داده می شوند این گاو ها دارای تولید شیر بسیار بالا و وزن بدن قابل توجه هستنددانلود تحقیق درمورد پرورش گاو پی دی اف داک دانلودتحقبل از شروع به کار و اجاد گله گاوهای گوشتی باد در انتخاب انگونه گاوها بصر بود و کله خصوصاتی را که قبلا درباره گاوهای پرواری ذکر گردد به خاطر داشت زرامعرفی برترین نژاد گاو شیری جهانی و نژاد بومی ایران دارای دو منفعت این گاوها علاوه بر شیر، گوشت با کیفیت و بازده بالایی هم دارند وزن گوساله در زمان تولد حدود ۴۰ تا ۵۰ کیلوگرم و وزن گاو بالغ بینآگهیهای انواع گاو گوساله در دیوار کرمانشاه کرمانشاهاگر به دنبال مشاهده آگهیهای گاو گوساله و یا خرید و فروش گاو گوساله در شهر کرمانشاه هستید، دیوار بهترین پیشنهادها را برای شما دارد

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting