تحقیق درباره نژادهاي گاو گوشتي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(تحقیق درباره نژادهاي گاو گوشتي) - دانلود

تحقیق درباره نژادهاي گاو گوشتي

تحقیق درباره نژادها گاو گوشت نژاد شناسی گاو گاو هلشتاین گروه تولیدی یادگار نژادشناسیگاوگاوهلشتاین گاو شیری کنسانتره گاو در مطلب زیر اطلاعات کلی درباره گاو شیری تهیه شده است که مطالعه آن را پیشنهاد میکنیم گوساله های این نژاد در میانبهترین نژاد گوساله در ایران و جهان سامانه تامین دام و طیور گاو سیستانی یکی از بهترین نژادهای گوساله پرواری در ایران است این نژاد در استان سیستان و بلوچستان ایران پرورش مییابد و ویژگیهای برتری دارد کههمه آنچیزی که درباره گاو باید بدانید بررسی تخصصی همراه با عکس و گاو گاوهای دو منظوره نژادهایی هستند که هم برای تولید گوشت و هم برای تولید شیر انتخاب می شوند آنها عبارتند از ، ، پاورپوینت درمورد نژادهای گاو گوشتی فایلود پاورپوینتدرموردنژادهایگاوگپاورپوینت درمورد نژادهای گاو گوشتی مقدمه در کشورهای بلیک و فرانسه وجود دارد و جز نزادهای بومی و مقاوم این کشورهاست و خاصیت ماهیچه مضاعف در این نژادها دیدهآشنایی با نژاد های گاو ایرانی طیور و آبزیان دامیاری مقالات گاو سیستانی تنها نژاد گاو گوشتی کشور است که استعداد افزایش گوشت را روزانه بین یک کیلو و تا یک کیلوو گرم داردفلورمیکروبی شکنبه گاوتحقیق مقاله در مورد نژاد های گاو گوشتی که مشهور نیستند بدانیم دانلود تحقیقمقالهدرموردنژادتحقیق مقاله در مورد نژاد های گاو گوشتی که مشهور نیستند بدانیم بلان بلوبژ در کشورهای بلیک و فرانسه وجود دارد و جز نزادهای بومی و مقاوم این کشورهاست ومعرفی اسپرم گاو سیمنتال اتحادیه سراسری صنعت دامپروران همگام کشور معرفیاسپرمگاوسیمنتال گاو سیمنتال با نام علمی یکی از بهترین گاوهای شیری و گوشتی در جهان است ابتدا تصور میکردند که نژاد این گاو به کشور آلمان برمی گردد، امانژاد هلشتاین شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین نژادهلشتاینگاو این نژاد به دلیل رشد نسبتا سریع و تولید لاشهای بسیار مطلوب، از لحاظ تولید گوشت هم دارای اهمیت است و در میان نژادهای شیری بهترین لاشه را دارد گوساله ایندانلود تحقیق درمورد نژادهای گاو گوشتی که مشهور نیستند ترب فرهنگی و آموزشی فایل دانلودیخرید از پی دی اف داک ۶٫۰۰۰ تومان ارزانترین فروشندهها پی دی اف داک بندرعباس ۵ ۴ ماه در ترب گزارش دانلود تحقیق درمورد نژادهای گاومعرفی گاو نژاد جرسی و مقایسه آن با گاو نژاد هلشتاین شیر تولیدی از این نژاد، بیشترین درصد چربی را در میان سایر گاوهای شیری دارد که عددی در حدود ۴۸۵ درصد بوده و به دلیل چربی بالا و وجود کاروتن زیاد

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting