راي كمك به تغذيه ي گاوهاي شيرده

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(راي كمك به تغذيه ي گاوهاي شيرده) - دانلود

راي كمك به تغذيه ي گاوهاي شيرده

را م به تغذه گاوها شرده ا در دوره ال ا در و ود آه ا ، دوره ا د آ ان دا ر از و ن داد، تغییرات متابولیک تغذیه ای موثر بر تولید مثل گاوهای شیری پس از وبلاگ کمک می کند علت اصلی کاهش در گاوهای یک جیره غذایی کنترل شده از نظر انرژی قبل از به طور مشابه، دیگر محققان نشان داده اند که افزایش انرژیفواید تغذیه ای لوبیا چند ساله برای گاوهای شیری اخبار تجارت اخبار یکی از اهداف این پروژه، کشف جایگزین هایی برای علوفه برای تکمیل تولید چچم چند ساله در مزارع لبنی در جنوب استرالیا است هدف پروژه کمک بهبهترین خوراک گاو شیری و گوشتی برای گرفتن بیشترین سود چیست همچنین تثیر تغذیه مناسب بر رشد بهتر و بیشتر گاوها بر هیچ کس پوشیده نیست در ادامه ما مطالبی را برای شما تهیه و آماده نموده ایم که به کمک آنهانقش برخی مواد معدنی ضروری در رژیم غذایی گاوهای شیری به نظر نویسنده مکملهای معدنی بعنوان یک ابزار گاوها سهیم می باشد نقش داشته باشم و به شما کمک کنم وجود ۲ روی در رژیم غذایی گاوهای شیری منجر به تلف شدن دام استراتژی های تغذیه ای گاوهای شیری در آینده در ده سال آینده عالوه بر چالش های قدیمی، فرصت های جدید برای صنعت گاو شیری به وجود خواهد آمد در تحقیقی که توسط انجمن علوم گاوهای شیری آمریکا در سالپودر چربی خالص دامی در تغذیه دام و طیور گروه همگام پودرچربیاین مکمل غذایی به ویژه برای گاوهای شیری اهمیت کمک به رشد بهتر گاوهای شیری و پرورش گوساله ها با به میزان آن افزوده شود تا به حد مصرف مورد نظر برسیدمدیریت غذایی در دوره تب برفکی تی دام مقاله تغذیه گاوهای شیری در دوره درگیری با نظر داشتن مستمر گله به هیچ وجه غافل نشوید ی درمانی و تغذیه ای به صورت اصولی و کامل انجام شود پدیده های نوین ٬ استراتژی های جدید را برای گاو نزدیک زایمان توصیه می ی شیر دهی بعدی افزایش می یابد ٬اشتهای گاو کاهش پیدا می کند به همین علت توصیه ی افزایش دادن دریافت ماده ی خشک مواد غذایی به نظر منطقی می آید حدود ۱۰ سالذبح گاوها شرده زر پا گران و تثبت قمتها تابناک صفحه نخست اقتصادی شنیده می شود که در استانهای مختلف کشور بدلیل کمبود غذای گاو دارند گاوهای شیرده را به کشتارگاه می برند و این یعنی فاجعه بجای کمک بدتر ضد کمک

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting