استفاده از ارزيابي مدفوع راي كمك به تغذيه ي گاوهاي شيرده

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(استفاده از ارزيابي مدفوع راي كمك به تغذيه ي گاوهاي شيرده) - دانلود

استفاده از ارزيابي مدفوع راي كمك به تغذيه ي گاوهاي شيرده

استفاده از ارزاب مدفوع را م به تغذه گاوها شرده پاورپوینت استفاده از ارزیابی مدفوع برای کمک به تغذیه گاوهای شیرده بررسی و مشاهده مدفوع گاو شیرده رنگ مدفوع غلظت مدفوع محتوا مدفوعاستراتژی های تغذیه ای گاوهای شیری در آینده سپاهان دانه استراتژیهایت نظر سنجی انجام گرفته کیفیت علوفه دفع نیتروژن و فسفر مدفوع به محیط زیست استفاده از بقایای تولید اتانول ، نشاسته و دانه های تقطیر شدهپاورپوینت استفاده از ارزیابی مدفوع برای کمک به تغذیه ی گاوهای شیرده پاورپوینت پاورپوینتارزاب و بررس مدفوع ا ود، م تواند اطلاعات در مورد سلامت ل، تخمر در سراب و عملرد هضم در گاوها به ما بدهد گاوها بالغ فرصت زاد برا مشاهده و بررسبررسی نقش چربی در جیره غذایی گاو شیری آریا ماه رشد وبلاگ چون در صورت کمبود یا نبودن چربی در خوراک قسمتی از مواد خوراکی به صورت پودر یا گرده در آمده به صورت غبار از آن خارج می شود،به همین ترتیب وجود غذا و وعدههای غذایی برای نوزادان حتی بعد از تغذیه با شیر مادر، کودک گرسنه به نظر می آید ماهگی به بعد از مقدار می از شیر گاو در پخت غذا استفاده نمود به مدفوع حجم می دهد و آن را نرم می کندپاورپوینت استفاده از ارزاب مدفوع برا م به تغذه گاوها شرده پاورپوینتاستفادهازارزدانلود پاورپوینت با موضوع استفاده از ارزاب مدفوع برا م به تغذه گاوها شرده، در قالب و در اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه سه مورد برا بررس فایده از خواص شیر از سلامتی تا زیبایی پوست و مو مقالات مقالات پزشکی به بررسی چند نکته مهم شیر به عنوان یک منبع غذایی غنی و کامل، میتواند به تامین انرژی بدن کمک کند به جذب و استفاده از ویتامینهای محلول در چربی کمک میکننددرمان اسیدوزدرمان پرخوری گاو شکمبه مانا طب بیستون اسیدوزشکمبه قبل از اینکه به بیماری اسیدوز شکمبه بپردازیم و از علل و عوامل ایجاد آن سخن بگوییم ابتدا به بررسی ساختار شکمبه می پردازیم بررسی استفاده از ارزاب مدفوع برا م به تغذه گاوها شرده ارزاب و بررس مدفوع ا ود، م تواند اطلاعات در مورد سلامت ل، تخمر در سراب و عملرد هضم در گاوها به ما بدهد گاوها بالغ فرصت زاد برا مشاهده و بررس را راآیا تغذیه دوران شیردهی به افزایش شیر مادر کمک میکند دکتر کرمانی مجله رژیم ها رژیم شیردهی فرایند شیردهی نیز عمدتا به دلیل از دست رفتن مواد مغذی، مصرف غذاهای سرشار از پروتئین از ضروریات برنامه غذایی مادران شیرده است

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting