نژاد گاوهای ایرانی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(نژاد گاوهای ایرانی) - دانلود

نژاد گاوهای ایرانی

نژاد گاوهای ایرانی شناخت گاو سرابی یکی از بهترین نژاد های گاو ایران و کیفیت گوشت آن سلام دوستان امروز با شناخت گاو سرابی یکی از بهترین نژاد های گاو ایران و کیفیت گوشت آن در خدمت شما هستم در ادامه شناخت نژاد گاوهای معروف جهان نژاد هلشتاین شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین نژادهلشتاینبنابر آمار موجود حدود راس گاو هلشتاین به صورت تلیسه آبستن وارد کشور شده که منابع اولیه گاوهای هلشتاین ایران و عمده کشورهای وارد کننده هلشتاین قبل و بعداحیای گاو اصیل ایرانی از نژاد منقرض شده سرابی در کشور آپارات گاو اصیل و بومی از نژاد سرابی در ایران سرابی، یکی از مقاوم ترین نژادهای گاو به بیماری ها و شرایط سخت اقلیمی در ایران است که یک گاو ذبحی کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان نژادهای گوشتیمعروف شامل گالووای، آبردین آنگوس، هرفورد، شورت هورن، شاروله، لیموزین، سمینتال، براهمن، سانتاگتروس و برانگوس میباشد نژادهای معروف گاوهای ایرانیچخبر از اصیل ترین نژاد گاوی ایران آشنایی با گاو نژاد سرابی آشناییباگاونژادسرابی در مورد گاو نژاد سرابی یکی از نژاد های بومی کشورمان است در شهرستان سراب حکایات زیادی در مورد تاریخچه پرروش این گاوهای بومی نقل میشود برخی مردمفروش انواع نژاد گاو و گوساله محلی انواع گاو محلی ایرانی شامل تالشی ، سیستانی ، دشتیاری ، سرابی ، نجدی و گلپایگانی است معمولا گاو محلی فروشی کمتر یافت می شود و بیشتر گاو های با نژاد خارجی خرید وبهترین نژاد گوساله در ایران و جهان سامانه تامین دام و طیور گاو سیستانی یکی از بهترین نژادهای گوساله پرواری در ایران است این نژاد در استان سیستان و بلوچستان ایران پرورش مییابد و ویژگیهای برتری دارد کهنفسهای آخر بهترین نژاد گاو کوهستان نژادهای خارجی رقیب گاو سرابی تبریز خبرگزاری مهر درحالیکه گاو سرابی را به عنوان یکی از نژادهای اصیل ایرانی، بهترین نژاد گاو کوهستان نامیده اند اما به دلیل نبود توجهفروش بهترین گاو های نژاد گوشتی و پرواری بازار گوشت و دام ایران گوساله گوشتیبهترین نژاد گوساله گوشتی و یکی از مناسب ترین گاو ها که برای پروار بندی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد گاوهای نژاد آنگوس می باشند که منشا این نژاد پرواری وبیش از ۳ هزار جنین گاو از نژادهای ممتاز با تلاش محققان ایرانی تولید شد بیشاز۳هزارجنینگاوازنژاده به گزارش ایرنا، نژاد جرزی کوچک ترین نژاد گاو شیری است شیر جرزی در مقایسه با سایر نژادها بیشترین درصد چربی و همچنین مواد جامد

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting