پرورش گوسفندان داشتی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(پرورش گوسفندان داشتی) - دانلود

پرورش گوسفندان داشتی

پرورش گوسفندان داشتی پرورش گوسفند زنده داشتی این روش نسبت به دو روش دیگر مدرن محسوب می شود چرا که درطول پرورش دام در مزرعه نگهداری می شود و همانجا از طریق تغذیه دستی دامدار پرورش می یابد دوره آموزشی صفر تا صد پرورش گوسفند صفرتاصد گوسفند داری چگونگی خوراک دهی به میش داشتی و میش شیرده خوراکهای کاملا فشرده نقش ویتامین ها در پرورش عناصر کمیاب و منافع آنها چگونگی خرید و فروش بره هازمان زاد و ولد در گوسفند داشتی دام کالا بلاگ برخی از نژادها در گوسفندان داشتی قابلیت دوقلوزایی و یا چند قلوزایی هستند این قابلیت برای بیشتر دامداران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشدآموزش میش داشتی مزایا و معایب پرورش گوسفند رومانف گوسفند نژاد شال پرورش گوسفند پرواربندیبره میش سازههای گوسفند داشتی مشاوره در واتساپ آپارات دام مراجعه بفرمایید سازههای گوسفند داشتی مشاوره در واتساپ پرورش و نگهداری شتر آموزش تخصصی پرورش و پرواربندی میش داشتی دامداری برخی سر فصل های این دوره توجیه اقتصادی و نحوه سرمایه گذاری مکان یابی پرورش گوسفند داشتی معرفی نژاد های داشتی با تاکید بر شاروله مدیریت تولید مثل تغذیه و خوراکروش های پرورش گوسفند فروشگاه دام و طیور تغذیه گوسفند داشتی مهم ترین اصل در پرورش گوسفند تغذیه می باشد زیرا بخش اعظمی از هزینه ها صرف خوراک گوسفندان می شود بهترین مکان برای تغذیه دام چراگاه میتغذیه مناسب برای پرورش گوسفندان شیری و داشتی تغذیه گوسفند تغذیه مطلوب برای پرورش گوسفندان شیری و گوسفندان داشتی انرژی، پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز در تغذیه گوسفندان از مراتع و یا از طریق خوراک مکملطرح پرورش گوسفند داشتی با ظرفیت ۱۰۰ راس در هشترود به بهرهبرداری طرحپرورشگوسفندداشتیبا گلههای گوسفندان داشتی در بیشتر موارد از میش داشتی و یک یا چند عدد قوچ گله تشکیل شده و سود گلههای داشتی از فروش برهها تمین میشود اما علاوه م و ن و ت ورش راهنمایپرورشگوسفندو، و ار ٨ان داٺ ، اٺرات ٺد دا م داور ر، ، وزارت د ورز، و ار دام، اول د

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting