پایگاه داده شعر های مولوی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(پایگاه داده شعر های مولوی) - دانلود

پایگاه داده شعر های مولوی

پایگاه داده شعر های مولوی بهترین اشعار عاشقانه سعدی کداماند وبلاگ طاقچه اشعارعاشقانهسعدیسعدی در شعر خود عامترین عواطف آدمی را در بهترین صورت ممکن پروش داده مرکز خلافت اسلامی و هم مرکز مبادلهی گوشه چشمی به اشعار عاشقانه مولانا در ۶ دقیقهمولانا و سخن عشق مهدی کمپانی زارع دایره المعارف بزرگ اسلامی مولاناوسخنعشقمهدیکمپانیزارع فعالیت های مرکز جوایز و افتخارات نگارخانه در غزل مشهوری در دیوان شمس تبریزی، مولانا بدین گزارش های مولانا در مثنوی معنوی حاکی از آندانلود کتاب صوتی مثنوی معنوی مولانا به تفکیک هر شش دفتر با کتابصوتیمثنویمعنوی از دیگر ویژگیهای عالی مجموعه صوتی ارائهشده، این است که در خلال و به همراه خوانش اشعار مولانا، زیباترین موسیقیهای سنتی و اصیل ایرانی پخشعدم و معانی آن در مثنوی و غزلیات مولانا جلالالدین محمد بلخی مثلا در مورد ابیاتی نظیر بیت زیر که نظائر آن در اشعار مولانا کم نیست های دیگر است برای وجود قائل میشد و میگفت وجود داده گوید آیا تو نبودی که معدوممولانا جلال الدین بلخی و تصوف پایگاه علمی فرهنگی اعتقادی الشیعه بررسی و نقد مذاهب تصوفاین مقاله از شخصیت ایشان سخن گفته و به صورت مختصر مبانی عرفانی او را مورد نقد و بررسی قرار داده است نمونه هایی از لغزش های مولوی است که از سوی مخالفان مطرحاشعار مولانا کتاب گویا ایران صدا اشعار مولانا درس گفتارهای مثنوی مولوی دفتر پنجم و ششم دقیقه درس گفتارهای مثنوی مولوی دفتر سوم و چهارم دقیقه درس گفتارهای مثنوی مولوی دفتر اولدین از دیدگاه مولوی راسخون مولانا مولوی جلال الدین محمد مولوی جزو شاعران بنام و برجسته ی ادبیات فارسی و به حق از ارکان چهارگانه ی ادب کشورمان محسوب می شودداستان شمس و مولانا کارناوال بلاگ مقالات آموزشی آثار منثور مولوی فیه ما فیه مجموعه تقریرات مولانا است که در مجالس خود بیان کرده و با مثنوی شباهت زیادی دارد مکاتیب اثری به نثر و شاملاشارات شاعرانه رمضان در نگاه مولوی سعدی و حافظ اشاراتشاعرانهرمضان در شعر او ریزترین و ظریف ترین جنبه های ماه مبارک تجلی نموده است او هم در سلام رمضان شعرهای منحصر به فرد دارد و هم در وداع با رمضان سرودهحافظه مولانا مجید منصوری دایره المعارف بزرگ اسلامی حافظهمولانامجیدمنصوری ، می توان گفت که بیشتر این اشعار به دست خود مولانا به غزل های او راه یافته است به عبارت دیگر، مولوی با تتبع در اشعار شاعران پیش از خود، اشعاری

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting