زيارت حضرت امام رضا عليه السلام

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(زيارت حضرت امام رضا عليه السلام) - دانلود

زيارت حضرت امام رضا عليه السلام

زارت حضرت امام رضا عله السلام زیارت امام رضا علیه السلام آپارات زیارت امام رضا علیه السلام ویدیوهای مشابه عرشیا گیم پلی اعمال و زیارات مخصوص روز ولادت امام رضا صلوات خاص امام رضا و زیارت زندگی و سرگرمی دینخواندن زیارت اول امام رضا علیه السلام و زیارت جامعه صغیره در روز یازدهم ذیالقعده به مناسبت سالروز ولادت فرخنده امام هشتم شیعیانع در کتاب مفاتیح الجنانبا گفتن این ذکر زائر امام رضاع شوید خبرگزاری تسنیم رسانه ها خواندنی معمولا زیارت در حرم ائمه معصومین انجام می شود اما در این روز با آوردن دو کلمه قرب و بعد نزدیک و دور می خواهد همه افراد را متوجه آن مکاناحادیثی درباره ی امام رضا و فضیلت زیارت ایشان بیتوته حضرت رضا علیه السلام از کامل ترین مومنان، صدیقان، مجاهدان، صالحان، شهیدان، هادیان امت و هشتمین معصوم و فرزند رسول خدا و امیرمومنان علیهماالسلام است و هرزیارت نامه کامل حضرت امام رضاعلیه السلام آپارات زیارت نامه کامل حضرت امام رضاعلیه السلام با کیفیت با کیفیت با کیفیت با کیفیت با کیفیت امام رضا علیهالسلام ویکی شیعه امامرضاعلیهالسلام علی بن موسی بن جعفرع معروف به امام رضا ۱۴۸۲۰۳ق هشتمین امام شیعه اثناعشری است مشهورترین لقب او، رضا است در حدیثی از امام جوادع آمدهفضیلت زیارت امام رضا علیه السلام از منظر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از خود حضرت رضا عله السلام روات شده بقعه ا در خراسان استهر س مرا در آن بقعه زارت ند گوا رسول خدا را زارت رده است زیارتی که پاداشدر این روز مخصوص به وجود مبارک امام رضاع بیش از پیش توجه کنیم دراینروزمخصوصبه درباره ثواب زیارت به ویژه زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام می توان گفت آنچه که نسبت به زیارت اهل بیت علیهم السلام گفته شده است، آن استفضیلت و پاداش زیارت امام رضا علیه السلام فضیلتوپاداشزیارروایات در بردارنده فضیلت زیارت آن حضرت شگفت انگیز و بسیار مهم تر از آن چیزی است که در این باره گفته شده است همان طور که می دانیم امام علی بن موسی الرضا علیه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting