دانلود ادعیه با صدای فرهمند

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دانلود ادعیه با صدای فرهمند) - دانلود

دانلود ادعیه با صدای فرهمند

دانلود ادعیه با صدای فرهمند دعای عهد با صدای استاد فرهمند با کیفیت آپارات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم دانلود به شرط صلوات برای تعجیل در ظهور و سلامتی امام زمانعج هر چه تعداد صلوات بیشتر ظهور امام فرهمندزیارت امین الله راسخون فرهمندزیارتامیناللهدانلود صوت اشتراک کد ویدئو استاد محسن فرهمند آزاد دعا و نیایش محسن فرهمند آزاد مجموعه ادعیه و زیارات با نوای استاد محسن فرهمند آزاد نظرات کاربران برنامه اندروید زیارت و ادعیه صوتی با صدای استاد فرهمند چارخونه پلاس زیارت و ادعیه مشهور با صدای استاد فرهمند را تقدیم مومنین و مومنات می نمایم و از همه ی شما التماس دعا دارم این برنامه شامل دعا ها و زیارات زیر می باشد دعایدعای سمات با صدای استاد فرهمند بنیاد دعا دعایسماتباصدایاستاددعای سمات با صدای استاد فرهمند در مصباح شیخ طوسی و جمال الاسبوع سید ابن طاووس و کتب کفعمی به سندهای معتبر از جناب محمد بن عثمان عمرویصوت دعای ندبه با صدای فرهمند متن، ترجمه و دانلود دعای عید فطر ایمنا چند رسانه ای رادیو ایمنا آنگاه به صورتی که گذشت نماز زیارت میخوانی و به آنچه خواهی دعا میکنی، که انشاالله به اجابت خواهد رسید کد خبر دانلود دعای کمیل صوتی محسن فرهمند متن دعای کمیل با ترجمه فرهنگی دین و اندیشه دعای کمیل برای رهایی از شر دشمنان، گشایش روزی و آمرزش گناهان فواید بسیاری دارد این دعا را حضرت علیع به کمیل بن زیاد نخعی تعلیم کرده است زمان مناسب برایدانلود دعای کمیل با صدای دلنشین استاد فرهمند صوتی دلگرم دعای کمیل، از دعاهای رایج شیعیان است مشهور است که دعای کمیل آن دعایی است که جبرائیل به خضر آموخت سپس علی آن را به کمیل بن زیاد که از خواصدعای عهد با صدای استاد فرهمند با کیفیت آپارات بسیار آرامش بخش بود ، خدای مهربان استدعا دارم کمک کنید هر روز صبح قبل از شروع هر کاری با امام زمان عج عهد ببندیم، و با اعمال و رفتارموم دعای عهد با صدای محسن فرهمند دعای عهد فرهمند آپارات دعا دعای عهد محسن فرهمند از کانال لوحینه دانلود ویدیو با کیفیت با کیفیت با کیفیت ادعیه و زیارات قرآن و عترت دعای عهد با صدای محسن فرهمند عمادی آنلاین خانه دعا دعای عهددانلود دعای عهد فرهمند دعای عهد تصویری فرهمند با لینک مستقیم و ترجمه فارسی و انگلیسی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting