افزونه wp support plus

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(افزونه wp support plus) - دانلود

افزونه wp support plus

افزونه افزونه پشتیبانی تیکت پلاس راست چین افزونه پشتیبانی و چت این افزونه وردپرس کاملترین راه حل برای ایجاد یک سیستم پشتیبانی از طریق تیکت است که میتوانید به کمک آن درخواستهای مشتریان خود را مدیریت کرده وبایگانیهای پرشین اسکریپت یک افزونه تجاری برای وردپرس می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک سیستم ارسال تیکت و پشتیبانی درخواست ها تحت وردپرس ایجاد کنید این افزونه آموزش سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با آپارات در این آموزش روش ساخت بخش پشتیبانی با تیکت با امکانات حرفه ای در وردپرس آموزش داده میشوداین دوره در سومین کمپین دهروزآموزشرایگان منتشر راه اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین و تیکتینگ در وردپرس مسترکد افزونهپشتیبانیتیکتوردپرس افزونه همانطور که از نامش هم مشخص است یک سیستم پشتیبانی کاملا واکنش گرا را به سایت وردپرسی شما اضافهافزونه افزونه پشتیبانی و تیکت ساپورت پلاس محصولافزونه افزونه افزونه پشتیبانی و تیکت ساپورت پلاس معرفی افزونه وردپرس تیکت پشتیبانی لاندا توسط تیمدانلود افزونه فارسی وردپرس آرا افزونه ی برای سیستم تیکتینگ آنلاین در سایت وردپرس و پشتیبانی مشتریان استفاده میشود حتما در برخی سایت ها مخصوصا شرکت هایسیستم تیکتینگ آنلاین وردپرس پشتیبانی و چت وردپرس سیستم تیکتینگ آنلاین وردپرس امکان تعریف بی نهایت دسته بندی و موضوع برای تیکت ها امکان تعریف بی نهایت اولویت فوری، عادی، و راهنمای قدم به قدم ایجاد سیستم پشتیبانی تیکت برای وردپرس وبلاگدر منوی سمت چپ، به قسمت افزونه ها بروید در بخش افزودن جدید کلیک کنید در قسمت جستجو، عبارت را جستجو کنیدافزونه تیکت وردپرس روناک وب افزونهتیکتوردپرسبدون شک این افزونه با دارا بودن قابلیتهای فراوان یکی از بهترین افزونه های تیکت و پشتیبانی برای وردپرس است، برخی از ویژگی های آن عبارتند از ارسال تیکت توسط

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting